transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 28-10-2015

Bucuria vine din interior - o campanie Lowe si Initiative pentru elefant.ro

Bucuria vine din interior - o campanie Lowe si Initiative pentru elefant.ro

După ce, la începutul lunii octombrie, elefant.ro a intrat în camera Lowe, agentia a creat deja primele spoturi pentru populara platformă de eCommerce, acestea fiind si primele executii ce fac parte din campania de imagine lucrată pentru această toamnă. Initiative este agentia care se ocupă de componenta de media a campaniei.   

Spoturile spun povestea emotiei si a nerăbdării care apar în momentul în care cutia verde ajunge în mâinile cumpărătorului, iar tot ceea ce îl mai separă de obiectul dorit este doar ambalajul. Paradoxal, ambalajul reprezintă si primul contact fizic pe care clientul îl are cu brand-ul, căci cutia verde este deja un brand icon. Dacă cel mai des asemenea icon-uri ocupă un loc de cinste în comunicarea de brand si sunt tratate cu smerenie, pentru elefant.ro, Lowe a ales să încalce regula si să pună cutia verde în lumina reflectoarelor într-un mod diferit: distrugând-o. Tehnica “sabotajului” a fost folosită tocmai pentru a arăta că cea mai mare bucurie o reprezintă comanda în sine: mix-ul de pret, rapiditate în livrare, gamă largă de produse. Mai mult, mesajul transmis în final – bucuria vine din interior – reprezintă headline-ul campaniei si exprimă importanta pe care elefant.

ro o acordă calitătii produselor pe care le oferă clientilor săi.

Spoturile pot fi vizionate aici: http://on.fb.me/1Oz0syX si http://on.fb.me/1GhTInW

„Lowe ne-a surprins cu o abordare neconventională, cu un mod neasteptat de a prezenta brand iconul nostru si cu spoturi pe cât de puternice, pe atât de autentice. Mesajul propus pentru această campanie completează armonios strategia noastră de brand – este simplu însă si foarte ofertant. Curiozitatea si nerăbdarea sunt, în această situatie, două atribute pozitive care surprind starea pe care cu totii o avem atunci când primim cutia verde de la elefant.ro. Mai mult, strategia de media propusă de Initiative ne-a convins printr-o abordare directă si coerentă a publicului nostru tintă”, spune Oana Cazan, Brand Manager, elefant.ro

„Ultima dată când am cumpărat ceva de la elefant.ro am deschis cutia cu cheia de la masină, o foarfecă si miscări de rupere aplicate transversal si oblic cu o fortă modică. Mai exact… am făcut cutia praf. si cred că asta facem toti. Ne transformăm când rămânem singuri cu ceea ce ne desparte de obiectul cumpărat. De-aici până la spoturi n-au fost decât… multe ore de discutii, multe idei si mai multe feluri în care putem scoate în evidentă cutia verde de la elefant.ro, păstrând însă contextul dat de nerăbdare”, adaugă Vasile Alboiu, Chief Creative Officer, Lowe Group.

„Să construim o strategie care să maximizeze reach-ul pentru un brand care activează într-un segment de piată unde concurenta este extrem de vocală si vizibilă a fost o provocare pe care am acceptat-o cu entuziasm. Ne bucurăm să avem în elefant.ro un client curajos, deschis propunerilor noastre”, declară Andreea Dinescu,  Client Service Director, Initiative.

Promovarea campaniei de imagine a debutat pe 12 octombrie cu primul spot TV, obiectivul fiind acela de a genera un reach rapid pentru a determina consumatorii să adauge brandul elefant.ro în lista lor de preferinte atunci când vine vorba de shopping online.  

Elefant.ro este reprezentat de Alen Todorov (Head of Marketing) si Oana Cazan (Brand Manager).

Echipa Lowe este formată din Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), Dan Costea (Senior Art Director), Maria Nagy (Copywriter), Ilinca Nanoveanu (A/V Producer), Bogdan Ionită (Head of Strategy),  Alina Bălan (Client Service Director), Alina Floroian (Account Director), Andra Panaitescu (Account Manager) si Cristina David (Junior Account Executive).

Din partea Initiative participă Ruxandra stefan (Strategy & Planning Director), Andreea Dinescu (Client Service Director). 

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar