transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 04-04-2011

Cinema City International - o noua identitate de brand si un nou logo

Cinema City International - o noua identitate de brand si un nou logo Cinema City International, al treilea operator de cinematografe din Europa, are o noua identitate de brand, un nou logo si un nou slogan: „ENJOY!”, identitate care se va folosi de acum si in activitatile de comunicare din Romania.

Cu o crestere a veniturilor de peste 24% la nivel international in 2010, Cinema City este operatorul cinematografic numarul 1 in Europa Centrala. Cinema City Romania a devenit una dintre cele mai profitabile retele din cadrul Cinema City International, inregistrand o crestere spectaculoasa a audientei cu peste 135% in 2010 comparativ cu anul precedent, fiind piata cu cea mai mare crestere in cadrul grupului. Anul trecut, in cadrul celor 9 multiplexuri operate de Cinema City Romania au fost vandute 3,09 milioane de bilete. Pentru anul acesta, compania intentioneaza sa mai deschida 3 multiplexuri, care se afla acum in diferite stadii de finalizare: Braila, Targu Mures si Constanta.

Pentru coordonarea procesului de rebranding in cele 727 de locatii din Europa si pentru a da un suflu nou brandului international, compania a ales sa lucreze cu agentia Identica, specializata in branding si design cu sediul central in Londra. Procesul de rebranding a inceput in luna martie 2010 si a durat aproape un an, timp in care s-au realizat: analize de tip audit in toate zonele de operare ale Cinema City International, inclusiv Cinema City Romania, conturarea pozitionarii brandului, lansarea noii identitati vizuale si prezentarea noului logo in cadrul lantului de cinematografe.

"Scopul nostru nu se limiteaza la aducerea clientilor in cinematografele noastre o singura data sau doar atunci cand ruleaza filme mari. Ne dorim sa oferim publicului cele mai bune servicii prin facilitati inovatoare care maximizeaza confortul, pentru ca acestia sa savureze in mod real timpul petrecut in spatiul cinematografului.
Noua identitate vizuala a brandului va reflecta natura inovatoare si pro-activa a companiei noastre, alaturi de atmosfera familiara si abordarea primitoare. Principalul mesaj transmis catre publicul nostru este: "ENJOY!", slogan in jurul caruia se vor concentra toate actiunile noastre”, a declarat Mooky Greidinger, CEO Cinema City International.

Concluziile studiilor realizate de agentia Identica arata ca Cinema City International este perceput de audienta si angajati ca o companie inovatoare care si-a definit pozitia de lider de piata. Cinematografele sunt doatate cu tehnologie de ultima ora, pentru a oferi o experienta completa in care confortul si serviciile livrate consumatorului sunt punctele cele mai importante. Aceasta evolutie completeaza valoarea pe care Cinema City o livreaza unui public devenit fidel, un public care incepe sa aprecieze confortul dintr-o sala de cinema si experienta cinematografica complexa oferita de tehnologii moderne.

Cinema City International, companie listata la bursa din Varsovia, este cel mai mare operator de cinematografe multiplex din Israel si din Europa Centrala si de Est. Compania isi dezvolta continuu reteaua pe o piata de peste 100 de milioane de locuitori, distribuita in sapte tari: Israel, Polonia, Cehia, Ungaria, Bulgaria, Slovacia si Romania.

Activitatea companiei incepe inca din 1929, in Israel, Cinema City dezvoltandu-se rapid si devenind lider de piata in aceasta tara. A urmat apoi extinderea in afara Israelului, cu primul multiplex al companiei deschis in Ungaria, in 1997. In prezent, Cinema City detine, in cele sapte tari, o retea de 90 de cinematografe multiplex, cu un total de 863 de sali si o capacitate de peste 120.000 de locuri. Cinema City este operatorul de cinema cu cea mai mare rata de crestere din Europa, cu peste 35 de multiplexuri (un total de 360 de sali) in faza de constructie, in acest moment.

Pe langa vanzarile generate din bilete si servicii, in multiplexuri, Cinema City obtine venituri si din distributia de film (avand si licenta exclusiva de distributie pentru productiile Disney in Israel, Polonia, Ungaria si Romania prin subsidiara sa Forum Film), din vanzari de DVD si VHS, publicitate si diverse proiecte imobiliare legate de complexurile cinematografice operate. Grupul Cinema City International are peste 4.000 de angajati in cele 7 tari unde detine retele de cinematografe..


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Jodi
In awe of that anwesr! Really cool!
Cindy
Got it! Thanks a lot again for hepling me out!
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar