transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 30-09-2015

DERO - cel mai puternic brand romanesc in 2015

DERO - cel mai puternic brand romanesc in 2015

DERO a fost declarat cel mai puternic brand românesc, conform studiului realizat de revista Biz si Unlock Market Research în cadrul BrandRO 2015, prin care 1000 de respondenti si-au exprimat preferintele. Clasat la prima editie din 2009 pe pozitia 34, DERO a evoluat an de an, ca în 2011 si 2012 să se situeze pe pozitiile 27, respectiv 14. În ultimii doi ani, DERO a intrat în top 10, pe pozitiile 6, respectiv 2.

DERO este un brand care se reinventează constant prin formate noi, produse inovative si campanii autentice, păstrându-si în acelasi timp rădăcinile românesti. „DERO e al tău" si „Color Run powered by DERO" sunt două dintre campaniile care au ajutat brandul să îsi consolideze pozitia.

Cea mai recentă campanie de brand - „DERO e al tău” - a lansat provocarea către toti consumatorii de a-si exprima viziunea despre proaspăt si românesc, realizând design-ul noului ambalaj pentru editia limitată DERO Ozon+.

Începând cu anul 2014, DERO a devenit sponsor principal al evenimentului „The Color Run România”. Pe durata celor opt curse, zeci de mii de concurenti au avut parte de o experientă plină de culoare si fericire alături de DERO, care a păstrat entuziasmul alergătorilor la cote maxime, contribuind la o experientă cu adevărat memorabilă.

„Clasarea pe prima pozitie în topul celor mai importante branduri românesti este o recunoastere din partea consumatorilor si un moment important în istoria DERO.

Prin tot ceea ce face, DERO duce mai departe mostenirea românească si încearcă să răspundă tuturor nevoilor consumatorilor. Nu în ultimul rând, as dori să felicit initiativa organizatorilor – ajunsă deja la a sasea editie – dar si celelalte mărci din top, care demonstrează pe an ce trece că mărcile românesti devin din ce în ce mai puternice. Toate mărcile prezente în top au evoluat odată cu societatea si sunt un motiv de mândrie pentru noi toti si în special pentru cei care le asigură continuitatea”, a declarat Iulia Floricică, Senior Brand Building Manager Laundry, Unilever South Central Europe.

Cu o traditie de peste 40 de ani, DERO este o marcă românească modernă care a purtat dintotdeauna o mică parte din România în numele său - care provine de la „Detergent al României”. Lansat pe piata din România în 1966 ca produs al fabricii de detergenti din Ploiesti, DERO a ajuns în timp să devină marca sinonimă cu „detergentul”.

Brandul DERO a fost achizitionat în anul 1995 de compania Unilever, moment care a marcat începerea procesului de inovatie prin modernizarea produsului, a ambalajului si alinierea la standarde occidentale, dar totodată si păstrarea specificului 100% românesc.

DERO a simtit în permanentă nevoile consumatorilor săi, în anul 2000 fiind prima marcă din România care a lansat un produs “2 în 1”.

Campaniile DERO sunt memorabile – fie că a fost vorba despre “Cele mai frecvente 99 de pete” sau despre “Spală Româneste”, momentele din viata brandului DERO sunt si acum rememorate de consumatorii români.

DERO este prezent în una din trei gospodării din România, în segmentul de pudră, conform studiului GfK consumer Panel, 2014.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Rain
All of my questions se-ettdtlhanks!
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar