transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 19-03-2024 4.5614 lei 4.9715 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 29-07-2012

Draftfcb a realizat prima campanie TV pentru LEM`S

Draftfcb a realizat prima campanie TV pentru LEM`S Campania pentru brandul LEM’S, desfăsurată în perioada iulie – septembrie pe TV si online, a fost creată de agentia Draftfcb. “Am plecat de la întrebarea Ce vor românii?  Cu sigurantă vor o casă frumoasă. O casă cu care să se mândrească, care să-i facă să se simtă bine. Vor confort în casa lor, dar, mai presus de toate, vor să arate bine, să fie frumoasă. Lem’s este un brand românesc care întelege acest lucru. si indiferent care este definitia românilor despre frumusete, Lem’s are solutii potrivite pentru fiecare. Asa s-a născut această campanie pentru o marcă 100% românească”, declară Claudiu Dobrită, Creative Director la Draftfcb.

“Ne bucurăm că suntem agentia care comunică pentru LEM’S, cea mai mare retea de magazine de mobilă din România. Un brand românesc puternic si în continuă ascensiune avea nevoie de o astfel de campanie, iar abordarea noastră a venit în întâmpinarea nevoilor actuale ale clientului nostru“, a declarat Veronica Mircea, Managing Director Draftfcb.
 

Ideea spoturilor TV pleacă de la o realitate a zilelor noastre: viata ne tine departe de casă. Pe unii mai mult, pe altii mai putin. Fie că suntem “soareci de birou” sau de bibliotecă sau, mai mult decât atât, piloti de linie, soferi de taxi, directori comerciali, patroni mereu pe drumuri, medici de gardă, toti ne întoarcem acasă la un moment dat. si atunci ne dorim să simtim că a meritat efortul, pentru că “LEM’S înfrumusetează casele românilor”.

“LEM’S are 104 magazine si este cea mai extinsă retea de magazine de mobilă, acoperind practic întreaga tară. Mobila LEM’S are 5 paliere de pret, este o mobilă modulară, care se potriveste mai multor tipuri de clienti si de case. Lemet a investit circa 300.000 euro pentru  campania “LEM’S înfrumusetează casele românilor”. Pe lângă investitia în publicitate, anul acesta compania intentionează să deschidă noi magazine Lem’s în mai multe orase din tară.  În Bucuresti avem, în prezent, trei magazine, dar plănuim să extindem reteaua si în capitală”, a declarat Adrian Rizea, Director Comercial Lemet.

Din partea LEM’S, campania a fost coordonată de Adrian Rizea, Director Comercial. Echipa Draftfcb care a realizat campania este formată din: Claudiu Dobrită – creative director, Emanuel Borcescu – senior art director, Simona Lazăr – senior copywriter, Bogdan Ionită – strategic planner, Roxana Chiriloi – account manager, Liliana Tiu – media manager, Veronica Mircea – managing director.

Lem's este numele magazinelor fabricii de mobilă LEMET. Fondată în 1991, fabrica Lemet este cunoscută datorită produselor sale si recunoscută pentru calitatea oamenilor si  performantele dotarii tehnice. Compania are implementat si mentinut sistemul de management al calitătii (ISO 9001), mediului (ISO 14001), sănătătii si securitătii în muncă (OHSAS 18001) în domeniile: proiectare, executie si vânzare. Vânzările retelei de magazine LEM'S au crescut cu 21% în primul semestru al anului 2012.


Draftfcb s-a nascut prin fuziunea dintre una din cele mai vechi agentii de publicitate din lume - Foote Cone & Belding (FCB) si DRAFT - una dintre cele mai puternice agentii de marketing. În 2006, Interpublic Group a hotărât ca la nivel international FCB si DRAFT să se unească si să se transforme în Draftfcb. Compania are peste 9500 de angajati în întreaga lume, reteaua cuprinzând 180 de birouri în 110 tări. În România, Foote Cone & Belding (FCB) are peste 15 ani de activitate.

Printre clientii Draftfcb in Romania: Beiersdorf (NIVEA, Eucerin), Fashion House Outlet Centre, JTI (Camel, Glamour, Sobranie), Kika, Kraft Foods (Oreo, Tuc), Lavazza, Philips, Recolamp, SCA Hygene (Zewa),  Pazo, Sushiko, Vodafone, Penny Market si Penny Market XXL (REWE), LEM’s.
.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar