GfK anuntă lansarea GfK Brand Vivo – un nou sistem de monitorizare a performantei mărcilor care foloseste inteligenta relatională, o metodă validată si precisă de monitorizare a modului în care consumatorii experimentează, comunică si relationează cu mărcile. Aceasta ne arată cum experientele cu mărcile construiesc relatii care influentează comportamentul viitor.
Noua abordare GfK se bazează pe metafore din aria relatiilor interumane, pentru a reflecta evolutia conexiunilor sociale si emotionale pe care consumatorii le au cu mărcile. Astfel, clientii pot identifica si îmbunătăti relatiile pe care consumatorii le au cu mărca lor, concentrându-se pe tipurile de relatii care au relevantă pentru performanta viitoare a acesteia.
Solutia de cercetare explorează în profunzime tipurile de relatii si identifică acele oportunităti neexploatate, pentru a converti relatiile puternice cu marca în comportament de cumpărare.
Gavin Dickinson, Director of Brand Strategy la GfK, comentează: “Acele experiente si conexiuni care ajută la transformarea capitalului încă neexplorat în actiune permit oferirea unei perspective unice si intuitive care să ofere clientilor nostri oportunitatea să crească valoarea mărcilor lor si, implicit, cota de piată a acestora.”
Helen Zeitoun, Global Head of Brand and Customer Experience la GfK, continuă: “Vedem în Brand Vivo un punct de cotitură în evolutia de la monitorizările conventionale folosite în cercetarea de piată la o nouă gândire. Aceasta reflectă modul în care mărcile devin parte integrantă a vietii de zi cu zi în contextul actual în care relatiile devin mai profunde în urma interactiunilor consumatorilor atât în lumea digitală cât si în cea fizică.”
GfK reprezintă sursa de încredere care oferă informatii relevante despre piată si despre consumatori si care ajută companiile să ia decizii inteligente.
Peste 13,000 de experti în cercetarea de piată îmbină pasiunea lor cu cei 80 de ani de experientă GfK în stiinta datelor. Aceasta permite GfK să ofere insight-uri globale importante, îmbinate cu expertiza locală, în peste 100 de tări. Prin utilizarea unor tehnologii inovatoare si abilitatea de a lucra cu cifrele, GfK transformă datele din studii în insight-uri actionabile, care să permită clientilor săi să-si îmbunătătească avantajul competitiv si să îmbogătească experientele si alegerile consumatorilor..