transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 19-04-2024 4.6625 lei 4.9763 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 14-07-2011

GfK Romania - primul serviciu automatizat de monitorizare a investitiilor in publicitatea radio

GfK Romania - primul serviciu automatizat de monitorizare a investitiilor in publicitatea radio Începând cu această lună, GfK România livrează rapoartele de monitorizare a investitiilor în publicitatea difuzată de statiile radio pentru Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT). Pentru prima dată la nivel sindicalizat, membrii BRAT beneficiază de un serviciu realizat pe baza unui soft de recunoastere automată a spoturilor. Raportul transmis de GfK va ajunge la clientii finali începând de săptămâna viitoare si va cuprinde spoturile de publicitate, concursurile, interventiile DJ-ilor si toate formele de publicitatea difuzată pe 7 statii radio.

În contextul unei piete dinamice, BRAT a decis trecerea de la metoda ascultării efective la cea de recunoastere automată a investitiilor în publicitatea radio, softul propus de GfK oferind o rată de recunoastere garantată de 95%.

Serviciul de monitorizare a investitiilor în publicitatea difuzată de statiile radio (MIP Radio) va fi oferit de către GfK România, prin divizia Media, pentru o perioada de 2 ani. Pentru început, serviciul constă în monitorizarea a 7 statii radio nationale, obiectivul fiind ca până la finalul anului 2011 să fie monitorizate 10 statii radio din România. Săptămânal, beneficiarii primesc date relevante în realizarea oricărui tip de analiză a investitiilor în publicitate: informatii cu privire la produsul sau serviciul comunicat, marca acestuia, tipul mesajului, formatul de publicitate, un fisier audio cu spotul difuzat si suma aferentă difuzării acestuia, utilizând tarifele de lista ale statiilor radio.

„În ultimii ani, industria de publicitate a fost preocupată în mod special de perfectionarea si eficientizarea serviciilor de monitorizare si măsurare pe care le are la dispozitie pentru evaluarea performantelor produselor media sau a campaniilor de comunicare. Răspunzând acestor nevoi, BRAT a lansat proiectul de monitorizare a investitiilor în publicitate la începutul anului 2011, presa scrisă fiind primul beneficiar al studiului, în ianuarie 2011.
Începând cu data de 1 iulie, BRAT a inclus în cadrul proiectului de monitorizare si statiile radio. Acestea vor beneficia de primele rezultate de monitorizare în data de 20 iulie 2011, pentru perioada 1 – 17 iulie. BRAT realizează monitorizarea statiilor radio în parteneriat cu GfK România care utilizează un soft de recunoastere automată pentru identificarea difuzărilor spoturilor publicitare si o echipă dedicată care stabileste parametrii spoturilor publicitare, în conformitate cu regulile stabilite de membri BRAT. Prin alegerea GfK România, BRAT este încrezător că industria va beneficia de solutii tehnice optime si cele mai noi metolodogii disponibile la nivel international în domeniul monitorizării investitiilor în publicitate. Experienta echipei GfK România în domeniul monitorizării de publicitate si profesionalismul acesteia creează conditiile necesare pentru realizarea serviciului la un nivel ridicat de corectitudine si profesionalism”, a declarat Arina Ureche, Director General BRAT.

Pentru livrarea acestui serviciu, GfK România asigură componenta tehnică si echipa de specialisti cu ajutorul căreia campaniile publicitare difuzate pe statiile radio sunt corect monitorizate.

„Capitalizând expertiza locală si internatională a GfK pe piata media, am căutat solutia optimă, atât din punct de vedere tehnic cât si în ceea ce priveste investitia în acest produs. Cu sigurantă, parteneriatul cu BRAT va completa experienta echipei GfK România în oferirea de produse inovative pe piata media autohtonă”, a declarat Andi Dumitrescu, Director General GfK România.

Solutia tehnică utilizată este un produs software dezvoltat special pentru oferirea de solutii si servicii de monitorizare media. Echipa propusă de GfK România pentru implementarea acestui proiect este formată din specialisti cu experientă de minimum trei ani în utilizarea acestui soft. Coordonatorii echipei sunt obisnuiti cu livrarea unui serviciu zilnic, de o calitate standardizată, astfel încât între toate cele trei componente – tehnic, operational si de coordonare – se asigură o sinergie ce aduce valoare adăugată produsului de monitorizare.

Exploatarea rezultatelor se face prin intermediul unei aplicatii online dezvoltată de BRAT special pentru proiectul de monitorizare, atât pentru presa scrisă cât si pentru radio, si care oferă posibilitatea realizării cu usurintă a oricărui tip de analiză a acestor date.

În urma licitatiei organizate de BRAT în luna martie a acestui an, GfK România a devenit partenerul Asociatiei pentru furnizarea serviciilor de înregistrare si monitorizare a spoturilor radio, a concursurilor, a interventiilor DJ-ilor si a oricăror forme de publicitate difuzate de statiile radio. Criteriile de evaluare a ofertelor au fost reprezentate de modalitatea de lucru, metodologia propusă si costurile serviciului.

Prezentă pe piata locală din 1992, GfK România este, de peste 10 ani, institutul numărul 1 de cercetare de piată, cu o cifră de afaceri de peste 9 milioane euro în 2008. Activitătile GfK România sunt structurate în patru segmente: Custom Research - cercetare Ad Hoc, Consumer Panel - cercetare continuă pentru bunuri de larg consum, Retail and Technology - cercetare continuă pentru bunuri electronice si electrocasnice si Media - cercetare calitativă si cantitativă pe consumul de produse media.

Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT) este o asociatie constituită în scopul măsurării si verificării independente si obiective a performantei produselor media. În cei 13 ani de existentă, BRAT a devenit recunoscut ca reperul pietei de publicitate pentru presa scrisă si mediul online în ceea ce priveste rezultatele de audientă, tirajul publicatiilor sau traficul siteurilor web..


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar