În ianuarie 2014, Interactions a sarbatorit 5 ani de la înfiintare, perioadă în care a reusit să se impună pe piata de comunicare digitală ca un brand respectat, cu o bună reputatie si un portofoliu stabil de clienti.
Agentia se mândreste cu o echipă formată din 13 oameni, fiecare cu experientă semnificativă în comunicarea online, cu un portofoliu de branduri apreciate si cu peste 20 de premii creative câstigate pentru 11 branduri diferite (precum si alte 10 nominalizări). Într-un clasament al agentiilor interactive din România, Forbes plasa Interactions în top 10.
„Aproape jumătate din business-ul nostru înseamnă proiecte mari de dialog cu consumatorii, contractate pe termen lung. Suntem norocosi să avem în portofoliu asemenea programe de importantă strategică. Avem în plan să ne consolidăm această pozitionare si în perioada următoare. Este cu atât mai importantă, într-un context în care majoritatea actiunilor sunt mai degrabă punctuale”, a declarat Adrian Alexandrescu, Managing Partner Interactions.
Este de mentionat că Interactions a fost printre primele agentii care au folosit o structură fixă a unui site de promotie de consumatori, bazată pe analize de uzabilitate. Totodată, a propus o abordare diferită a paginilor de brand în social media (Facebook), alegând să genereze pentru paginile pe care le administrează continut personalizat, de calitate.
De exemplu, în ultimii 2 ani, pentru pagina de Facebook KitKat, Interactions a generat peste 500 de posturi, o mare parte dintre ele putând fi considerate un “ad” în adevăratul sens al cuvântului.
Printre proiectele cu care agentia se mândreste se mai numără: aplicatia de Facebook Grădina Mega Image (una dintre cele mai complexe aplicatii de Facebook dezvoltate în România pentru o campanie de brand), seria de campanii online Mega Image, SEAT webshop (magazinul online al mărcii SEAT) sau paginile de Facebook pentru Kit Kat si Mega Image.
Pentru a marca evenimentul, Interactions a adăugat pe site-ul propriu o sectiune aniversară unde recapitulează, în stilul propriu, perioada 2009-2013. Mai mult, îi aminteste în semn de apreciere pe toti cei care le-au fost aproape în acesti 5 ani: branduri pentru care au lucrat, persoane de contact de la clienti, furnizori, parteneri, jurnalisti si nu în ultimul rând fosti si actuali angajati.
Interactions este o agentie de comunicare interactivă, specializată în servicii de e-CRM: dezvoltare de strategie si creatie, implementare si administrare de campanii de dialog si relationare cu consumatorii, web development si analiză/interpretare de date..