|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 23-10-2011 |
Romanian PR Award 2011 - campaniile nominalizate
Alte stiri la aceasta categorie
Juriul international al competitiei Romanian PR Award anuntă nominalizările pentru cea de-a IX-a editie a concursului.
Din 212 campanii înscrise în cele 24 sectiuni de concurs juriul a nominalizat 72 de proiecte. Aceste campanii se detasează prin rigoare si creativitate, consideră cei 38 de membri ai juriului. Cea de-a IX-a editie a competitiei s-a bucurat de sustinerea unui juriu international, reunind competente în comunicare din SUA, Marea Britanie, Germania, Belgia, Suedia, Olanda si România. Proiectele au fost apreciate conform criteriilor de performantă ale Asociatiei Internationale de Relatii Publice (IPRA).
"Provocările pe care le întâlnesc organizatiile de astăzi sunt mai complexe ca niciodată. Companiile, organizatiile non-profit si agentiile nominalizate la cea de-a IX-a editie a competitiei dovedesc că stiu să atingă, prin programele lor de comunicare, nevoile si interesele publicurilor-tintă. Pentru mine, ca presedinte al juriului Romanian PR Award, a fost un privilegiu să-mi confrunt experienta cu efortul unora dintre cei mai buni practicieni români de relatii publice. Le multumesc tuturor competitorilor si îi felicit pe cei care au reusit nominalizări în competitie", a declarat Peter Debreceny, Presedintele juriului si Past Chairman al Institute for Public Relations.
Festivitatea de premiere "PR Award Gala Night" va avea loc Joi, 27 Octombrie, la Palatul Parlamentului, sala I.Gh.Duca, ora 18.30. În afara premiilor pe categorii, juriul va acorda distictiile "Agentia Anului" si "Comunicatorul Anului" precum si premiile Junior PR Award.
Prezentăm mai jos nominalizările în ordine alfabetică:
Comunicare corporatistă
GMP PR & Ursus Breweries: Află-ti echilibrul
GolinHarris & Electrolux: Electrolux Passion4Cooking
GolinHarris & Franklin Templeton Investments: Franklin Templeton Investments listează Fondul Proprietatea la BVB
iLeo & Petrom: Redescoperă România 2011
The Practice & Starcom Mediavest Group & Avon: 125 de femei pentru schimbare
PR pentru Marketing: Produse si servicii noi
GFK România: ReThink. ReInvent. ReBuild
GMP PR & Henkel Romania: Primul salon de self-styling din România
Graffiti PR & Renault Romania: Renault Electric Roadshow - Primul Roadshow 100% electric din România
THE PRACTICE & VES Sighisoara: Decăderea si Renasterea unui Simbol National
PR pentru Marketing: Produse si servicii existente
GolinHarris & Algida/Unilever: Iubeste înghetata: Zâmbeste!
Raiffeisen Bank Romania: Platforma "Credite prietenoase"
Rogalski Grigoriu Public Relations & United Romania Breweries Bereprod: Tuborg Party Manager
THE PRACTICE & Gusto-Phoenix: Gusto Mega Surprize cu Mega Buzz
THE PRACTICE & Ursus Breweries: L’Estate Peroni
Comunicare pentru administrarea crizelor, riscurilor si oportunitătilor
GolinHarris & Franklin Templeton Investments: Franklin Templeton Investments listează Fondul Proprietatea la BVB
SmartPoint & eMAG: Preturi gresite la eMAG
THE PRACTICE & Carpatcement Holding: Predarea caschetei!
THE PRACTICE & Rosia Montana Gold Corporation: Transparenta e aur curat
Digital PR si Social Media
GMP PR & Ursus Breweries: Află-ti echilibrul
GMP PR & Fundatia Sensiblu: Nu e poveste!
GolinHarris & Electrolux: Cina cu Electrolux
Graffiti PR & UPC România: Digital Zoo
iLeo & Petrom:Redescoperă România 2011
Rogalski Grigoriu PR & United Romania Breweries Bereprod: Tuborg Party Manager
THE PRACTICE & Ursus Breweries: L’Estate Peroni – Bloggers on board
Comunicare internă
BCR: Anul Voluntariatului în BCR
GFK România: GFK Extra Job
GMP PR & Petrom: Pentru tine sunt doar 2%, pentru ei poate fi totul
GolinHarris & Bayer: On Top of the World
Pastel & Unilever: Unilever Food Solutions – Condimentul portocaliu
THE PRACTICE & TechTeam Global: Crazy about computers
Responsabilitate socială si dialog cu grupurile co-interesate
Avon România: Campania Promisiunilor 2010
BCR: Summer Job în BCR 2011
Free Communication & Asociatia Salvează Vieti: Nu mă ignora!
GMP PR & Ursus Breweries: Află-ti echilibrul
Graffiti PR & Petrom: Acces la Viată – Extinderea retelei de telemedicină
Rogalski Grigoriu PR & Siemens România: Victoria 20.20
Comunicarea proiectelor de mediu
Asociatia Green Revolution & Orange: Biciclete cu cravată
GMP PR & Apa Nova Bucuresti: Botezul sturionilor
Pi2PR & Siemens: Siemens Amazing Race
Media Relations
GMP PR & Crina Coco Popescu: Noutăti din viitor
GMP PR & Pepsi: Consignatia 7080
GolinHarris Bucuresti & Franklin Templeton Investments: Franklin Templeton Investments listează Fondul Proprietatea la BVB
Rogalski Grigoriu PR & Siemens România: Victoria 20.20
Rogalski Grigoriu PR & Societatea Română de Pediatrie: Campionii preventiei
THE PRACTICE & Starbucks: Frappuccino Reinventat
Public Affairs/ Advocacy/ Lobby
Asociatia SOS Infertilitatea: Campanie de responsabilizare privind problema infertilitătii în România - “Infertilitatea este o boală. A avea un copil NU trebuie să fie un lux!"
GolinHarris Bucuresti & Franklin Templeton Investments : Franklin Templeton Investments – O Lectie de Guvernantă Corporatistă
Point Public Affairs & Colegiul Farmacistilor din România cu sprijinul unei coalitii largi de organizatii: E timpul unui sistem sanitar sustenabil!
Policy Center for Roma and Minorities: Campania publică de crestere a nivelului de constientizare - REACT (Responsibility, Empowerment, Activism, Citizenship, Transparency)
Comunicare financiară
GolinHarris Bucuresti & Franklin Templeton Investments: Franklin Templeton Investments listează Fondul Proprietatea la BVB
Organizatii non-guvernamentale. Societate civilă
Asociatia SOS Infertilitatea: Campanie de responsabilizare privind problema infertilitătii în România – "Infertilitatea este o boală. A avea un copil NU trebuie să fie un lux!"
GMP PR & Centrul de Informare ONU: Ziua drepturilor omului
Policy Center for Roma and Minorities: Campania publică de crestere a nivelului de constientizare - REACT (Responsibility, Empowerment, Activism, Citizenship, Transparency)
Rogalski Grigoriu PR & World Vision România: Mame bune, copii sănătosi
Salvati Copiii: Crestem împreună
Salvati Copiii: Să ne crestem copiii într-o societate fără violentă!
Comunicare în domeniul public
GMP PR & Apa Nova Bucuresti: Tineri urbani de altadată
Pi2PR & Cocor: Aleea Celebritătilor
Rogalski Grigoriu PR & Siemens România: Victoria 20.20
Vitrina Advertising & Asociatia Femeilor de Afaceri din Cluj: Un oras pentru o grădină
Comunicarea produselor financiare
BCR: Comunicarea produselor de creditare si refinantare pentru Banca Comercială Română
GolinHarris Bucuresti & Franklin Templeton Investments: Franklin Templeton Investments listează Fondul Proprietatea la BVB
GolinHarris Bucuresti & Royal Bank of Scotland: RBS MoneySense
Raiffeisen Bank România: Platforma "Credite prietenoase"
Comunicarea produselor medicale
Deci se Poate & Societatea Romănă de Pneumologie: Tu poti avea astm. Astmul nu te are pe tine. Astmul poate fi controlat!
Free Communication & Sanofi România: Marsul “Câstigi si dăruiesti sănătate!"
Rogalski Grigoriu PR & Institutul de Pneumologie « Marius Nasta » Bucuresti: Fumatul este o boală
THE PRACTICE & Societatea Natională de Medicina Familiei: Prima platformă de e-learning pentru medicii de familie | "Fii la curent, fii competent!"
Buget -/ Creativitate +
Asociatia SOS Infertilitatea: Campanie de responsabilizare privind problema infertilitătii în România – "Infertilitatea este o boală. A avea un copil NU trebuie să fie un lux!"
GMP PR & Centrul de Informare ONU: Ziua drepturilor omului
Rogalski Grigoriu PR & World Vision România: Mame bune, copii sănătosi
Diplome de excelentă
Website / Intranet / Blog
Raiffeisen Bank România: Platforma "Credite prietenoase"
Evenimente
GMP PR & Centrul de Informare ONU: Ziua drepturilor omului
GolinHarris Bucuresti: The Graduation - Lowe PR devine GolinHarris Bucuresti
THE PRACTICE & Starcom Mediavest Group & AVON: 125 de femei pentru schimbare
Raport Anual
Salvati Copiii România
Publicatii Externe
GolinHarris Bucuresti: "Lowe PR devine GolinHarris Bucuresti - Media & Advertising Project
Samusocial din România: "Gazeta Străzii", primul ziar scris de adultii străzii
Sponsorship
Avon: Campania Promisiunilor 2010
GMP PR & Bancpost: BRAVO pentru vietile salvate
Productii video
PR&More / TenarisSilcotub: Tenaris TV
Finalistii Junior PR Award
George Bădina: Next level: US Study
Georgiana Ioana Stănciugelu: Iubiti si câinii vagabonzi!
Lucia Ioana Pîrvu: Mereu unici, mereu la fel!
Nicoleta-Emilia Maier, Roxana-Maria Marita, stefana Anamaria Prozan: Campania "Prietenul meu nu e calculatorul!"
Radu Rotaru: Campania "Vreau la liceu"
Forum for International Communications este o organizatie non-guvernamentală care cultivă în mediul comunicatorilor profesionisti standardele etice si de performantă ale profesiei de relatii publice. Fundatia organizează din 2003 competitia Romanian PR Award si evenimentul Romanian PR Week, impuse drept cele mai importante evenimente de recunoastere a excelentei în domeniul comunicării de afaceri din România. Cu sprijinul US Institute for Public Relations, fundatia a implementat în 2009 cercetarea natională "Media Transparency and Media Practices in Romania" si derulează în prezent o serie de programe educationale, prelegeri si dezbateri publice, cursuri si training-uri de formare profesională si o serie de întâlniri informale între profesionistii domeniului. În martie 2006, Forum a initiat programul CSR România cu scopul de a promova bunele practici în domeniul responsabilitătii sociale corporatiste, program afiliat de curând la reteaua europeană CSR Europe. În aprilie 2009, fundatia a lansat portalul de resurse PR Romania. .
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
Johnavon
This introduces a pleasingly rtaonial point of view.
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|