XTB, lider pe piata locală de brokeraj, a ales echipa HyperActive să se ocupe de dezvoltarea proiectelor si managementul campaniilor sale online. HyperActive s-a detasat de celelalte 5 agentii care au participat la pitch, printr-o strategie de comunicare perfect adaptată business-ului XTB.
Parteneriatul a debutat în luna octombrie, iar primele proiecte ce poartă semnătura HyperActive sunt deja în curs de implementare. Urmărind obiectivul principal al clientului, de generare de lead-uri, echipa HyperActive va fi responsabilă cu planificarea si cumpărarea de media online, managementul campaniilor AdWords, dezvoltarea si optimizarea de landing-page-uri pentru generarea de lead-uri, precum si de alte proiecte de comunicare digitală.
“Suntem una dintre cele mai dinamice companii de pe piata locală de brokeraj, o piată relativ mică, dar cu un enorm potential de crestere. De când am intrat pe piata din România, în 2009, am observat o îmbunătătire semnificativă a comportamentului de tranzactionare al românilor, si, prin urmare, ne-am angajat să le dezvoltăm si mai mult competentele în acest sens. Ne simtim responsabili, mai presus de orice, să le împărtăsim cunostintele noastre, iar, din acest punct de vedere, mediul online este unul dintre cele mai importante canale, si reprezentativ, de altfel, pentru business-ul XTB. Am ales HyperActive datorită strategiei complexe de comunicare digitală si profesionalismului, demonstrând întelegerea profundă a obiectivelor noastre”, a declarat Tadeusz Kuropatwinski, General Manager XTB România.
“Piata de tranzactionare este un domeniu foarte atractiv si provocator.
Ne bucurăm sa lucrăm cu un expert în brokeraj, al cărui obiectiv este să dezvolte campanii online, si astfel, să sustină românii în cunoasterea tot mai bună a acestei piete interesante”, a spus Andrei Nistor, Account Manager, HyperActive.
X-Trade Brokers Dom Maklerski este lider pe piata de brokeraj în Europa Centrală si de Est. Înfiintată în 2002, în Polonia, compania are peste 20 de sucursale în Europa, Asia si America de Sud. În România, X-Trade Brokers Dom Maklerski SA Sucursala Bucuresti (XTB România) este activă pe piată din 2009. Compania oferă acces la pietele valutare (forex), de mărfuri si de capital (actiuni si indici bursieri în pietele majore si cele emergente). XTB România oferă tehnologie de vârf clientilor săi prin intermediul platformelor de tranzactionare în versiune desktop si mobilă. Compania se implică activ în programe de educare pe teme de analiză tehnică si fundamentală, psihologia investitorului si managementul riscului. Prin tehnologie, educatie, suport individual si servicii de vârf pentru clienti, XTB România creează conditiile pentru succes. În România, XTB România este reglementată si supervizată de Comisia Natională a Valorilor Mobiliare (CNVM).
HyperActive este o agentie interactivă full service care oferă solutii complete de comunicare si marketing digital precum: dezvoltare si management de platforme web, marketing online (optimizare & advertising pe motoarele de căutare - SEO & Google AdWords, online advertising & PR, e-mail marketing, viral marketing), mobile marketing, hosting si proiecte interactive speciale.
Printre clientii agentiei amintim: Ferrero, Bergenbier SA, Orange Romania SA, Johnson & Johnson, BMW Romania, Bayer.
HyperActive e membra a grupului de companii din care mai fac parte Lowe&Partners, Initiative, Brand Programming Network, Medic One, Mobile Works si GolinHarris Bucuresti..