Sub sloganul „Publicitatea creste România”, IAA România, alături de Ziarul Financiar, organizează Ziua Publicitătii, manifestare care îsi propune să aducă în atentia tuturor actorilor din piată, de la profesionisti din industria de marketing si comunicare, până la autoritătile din institutiile publice, rezultatele studiului „Publicitatea, Motor de Crestere Economica in Romania”, realizat de Deloitte, în perioada mai-septembrie 2014.
Materialul surprinde modul în care industria de marketing si comunicare contribuie direct la dezvoltarea economiei nationale. În acelasi timp, este reflectată si opinia factorilor de decizie din companiile românesti si internationale active pe piata locală cu privire la importanta publicitătii ca mijloc de comunicare si informare în societate.
De Ziua Publicitatii, pe lângă prezentarea în detaliu a rezultatelor studiului, IAA Romania va organiza mese rotunde pe teme legate de impactul publicitătii asupra diverselor domenii de interes, interviuri si prezentări ale unora dintre cei mai importanti lideri din mediul de afaceri autohton.
„Dorim să ne facem un obicei din a veni anual în fata industriei si a autoritătilor interesate pentru a prezenta si discuta, în detaliu, modul în care industria de marketing si comunicare contribuie la dezvoltarea economiei si a societătii. Vorbim despre un eveniment de referintă, unic în peisajul local, ce va creste de la an la an si va implica din ce în ce mai multe structuri si asociatii ale industriei. Pentru această primă editie, ne propunem să aducem în atentia publicului efectele pozitive pe care industria de marketing si comunicare le generează în economia locală”, a declarat Mihai Bârsan, Presedinte IAA România.
Ziua Publicitătii va avea loc pe 29 octombrie 2014, la Marriott Grand Hotel, începând cu orele 09:30.
.