transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 20-04-2010

Behavia - publicitatea targetata comportamental - departament nou la ARBOinteractive

Behavia - publicitatea targetata comportamental - departament nou la ARBOinteractive Regia de publicitate online ARBOinteractive anunţă lansarea Behavia, departament care va gestiona pe piaţa online românească targetarea predictivcomportamentală (PBT – Predictive Behavioural Targeting).

Acest departament va folosi o tehnologie prin care li se oferă advertiserilor posibilitatea de livrare a reclamei către consumatorii aflaţi în target, indiferent de site-urile pe care le vizitează.

Călin Rotăruş, Managing Director ARBOinteractive, a declarat că lansarea Behavia se înscrie în strategia de dezvoltare a ARBOinteractive care vizează crearea unor departamente dedicate, care să ofere un răspuns nevoilor de comunicare online din ce în ce mai diverse şi mai specifice.

„În contextul schimbărilor rapide a comportamentului consumatorilor, comunicarea online are nevoie de adaptare la realitatea din teren. Mai mult decat atât, în acest an de criză, eficienţa comunicării este urmărită cu foarte multă atenţie. PBT este o tehnologie care acţionează în două direcţii: extinderea reach-ului (posibilitatea de a atinge mai mulţi utilizatori din targetul dorit, nu doar pe cei care pot fi găsiţi pe o selecţie de site-uri) şi eliminarea waste-ului (mesajul va ajunge doar la cei din targetul respectiv)” a declarat Călin Rotăruş.

Tehnologia identifică utilizatorii din targetul vizat în funcţie de comportamentul acestora în mediul online şi similitudinea acestuia cu cel al unui grup reprezentativ, pe care se face o cercetare continuă. Targetarea comportamentală predictivă foloseşte aceste informaţii şi livrează reclamele unor grupuri definite de anumite caracteristici cum ar fi criteriile sociodemografice şi interese ale grupurilor de clienţi precum: electronice, locuinţe, modă, mâncare, sport, animale, interesele financiare etc.

“În prezent, există 17 profiluri de grupuri-ţintă (manageri, femei active cu copil, tineri pasionaţi de electronice, pasionaţi de automobile etc), care ne ajută să avem un punct de plecare şi o platformă de înţelegere a tehnologiei.
În practică se poate crea, de fapt, orice profil” a declarat Marius Şuţu, Project Manager Behavia Romania.

Marcin Wozniak, CEO ARBOinteractive CEE, a declarat, referindu-se la lansarea noului departament ARBOinteractive: „Online-ul este un mediu în permanentă dezvoltare, iar din dorinţa de a oferi produse adaptate acestor nevoi am lansat Behavia, produs care şi-a dovedit deja eficienţa în ţări precum Polonia sau Cehia”.

Marius Şuţu a adăugat că „apariţia acestui serviciu este o dovadă de maturitate a pieţei de online din România. Preluăm o tehnologie accesibilă în Germania de acum trei ani. În Polonia de 1 an şi jumătate. Clienţii de online vor să atingă audienţa produselor lor cu mai puţină risipă, iar site-urile doresc să-şi administreze mai bine spaţiul publicitar. De aceea sunt încrezător că acest produs va avea succes şi în România având în vedere atât avantajele sale, cât şi rezultatele pe care le-a avut în alte ţări”.

ARBOinteractive este cea mai mare regie de publicitate online din România, având o prezenţă de peste 8 ani pe piaţa autohtonă. În prezent, gestionează spaţiul publicitar al peste 150 de site-uri. Parte a Goldbach Media, companie prezentă in 10 ţări europene, ARBOinteractive include o gama larga de servicii printre care: Behavia, ARBOsocial, V2Media, ARBOmobile, LogicSearch, ARBOperformance, AdKing..


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Yuko
Hey, just looking aonrud some blogs, seems a pretty great platform you are using. I'm currently using WordPress for a few of my sites but looking to change one particular of them over to a platform similar to yours as a trial run. Anything in particular you would recommend about it?
Altaib
Gresesti cel putin in ceea ce incerci sa spui epdsre eficienta si eficacitate, si chiar te contrazici singur in cele 2 paragrafe. Restul nici nu mai merita atentia. Si mai sunt unii care te preaslavesc :)). Si un melc poate fi eficace, dar niciodata eficient.EFICACE: a obtine pur si simplu rezultatul dorit; a indeplini obiectivul.EFICIENT: a face un lucru bine fara a irosi timp sau bani; a indeplini obiectivul in cele mai bune conditii de timp si de cost.
Patricia
Mi-a facut pleacre sa preiau scrisoarea dumneavoastra!As vrea sa afle cat mai multi ca exista si politicieni romani pe care ne putem baza.Va doresc succes si multa sanatate!
Buy cheap OEM software online
fd3fbd Can be also this issue because the truth can be achieved only in a dispute :D
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar