transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 15-07-2024 4.5689 lei 4.9737 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 08-12-2007

Sensational de la Samsung - o noua campanie semnata Odyssey

Sensational de la Samsung - o noua campanie semnata Odyssey

Creativii au dat frau liber imaginatiei in cea mai noua campanie semnata Odyssey, "Sensational de la Samsung", se arata intr-un comunicat de presa remis www.SMARTfinancial.ro.

"Telefoanele Samsung, cu un design in pas cu cele mai noi tendinte, precum si brandul Samsung cer o abordare non-conformista, atipica pentru ca vorbesc unui public cool si trendy. De aceea campania este construita exclusiv pe virale neconventionale, platforma de comunicare cu publicul tinta constand intr-un microsite www.sensational.ro, conceput sub forma unei comunitati virtuale, care asigura premisele unui prim contact, o prima experienta comuna a potentialilor utilizatori de telefoane Samsung", explica oficialii companiilor implicate.

"Ni s-a parut interesant sa generam pentru Samsung un continut plasat pe net care sa aiba potential viral si in egala masura sa prezinte atributele sau beneficiile principale ale telefoanelor mobile. Este o platforma care se va dezvolta in timp, si multe ajustari vor fi facute din mers, dat fiind faptul ca Romania este novice in domeniul asta", spune Vali Suciu, Director Creatie, Odyssey.

Echipa Odyssey si-a propus o comunicare inedita, dar in acelasi timp credibila si realista. Prin urmare, viralul filmat pentru telefonul Samsung U100 nu a urmat un script, pentru ca s-a optat pentru organizarea unei petreceri "pe bune", in care tinerii protagonisti si-au asumat simultan doua "roluri", de promotor si posibil utilizator, intr-o atmosfera placuta, presarata cu momente haioase si neingradita de rigorile unui platou de filmare. Dovada si faptul pe platoul de filmare s-a infiripat o idila, iar o tanara domnisoara s-a aratat foarte incantata de ideea filmarilor subacvatice in pofida faptului ca "sincer, apa din piscina era atat de rece incat iti clantaneau dintii in gura ca un pickhammer in asfalt" - se arata in sursa citata de www.SMARTfinancial.ro.



"Intotdeauna este o placere sa mergi la filmari cu gagici misto (cel putin ca baiat). Si cum am fost o echipa plina de baieti, e clar ca toata lumea a lucrat cu placere. Deci daca toata lumea a lucrat cu placere, rezultatul nu a putut fi decat misto", spune Dan Panaitescu, Departamentul de Creatie al Odyssey.

Succesul este cu atat mai mare cu cat acest viral reproduce foarte fidel comportamentul publicului vizat si integreaza in mod natural produsul in viata acestor tineri. Campania "Sensational de la Samsung" a demarat in data de 12 noiembrie 2007, cu un feedback extraordinar de peste 10.000 vizionari in decursul primei saptamani de la lansare.

"Interactionam cu un public tanar, amator de nou, de gadget-uri, care intotdeauna va iesi in evidenta, va sparge tipare si va schimba standarde. Sunt extrem de dinamici si creativi. De aceea am decis sa le creeam o interfata de interactionare cu acest brand, pe masura exigentelor lor, cel putin la fel de cool", spune Loredana Banica, Group Account Director, Odyssey.

Microsite-ul folosit ca si interfata de comunicare cu publicul tinta este promovat prin link-uri postate pe alte site-uri, prin mailing, blog-uri, formuri si va suporta modificari continue, prin adaugarea de noi virale, in functie de produsele promovate, cat si de preferintele publicului.

Acest proiect este semnat din partea Odyssey de Vali Suciu, Alex Aron si Dan Panaitescu (Creatie), Loredana Banica si Alice Herea (Client Service); Doru Oraselu si Adina Ursu din partea HAT Romania, unic distribuitor al telefoanelor Samsung in Romania si client Odyssey din 2006.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Ali
I have a samsung RS21 fdgrie / Freezer with Coolzone. The fan section has frozen up a few times. The first time I defrosted the whole fdgrie freezer for 4 days, and the fdgrie then worked fine for a couple of weeks before freezing up again. The second time I dismantled the back section of the fdgrie and defrosted it thoroughly before re-assembling, but the fan has started to make the same noise again after a week or so. Is this due to faulty parts in the fan section and would your kit solve this problem?
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar