Noul website Primola este online si a fost refacut de agentia twenty. Conceptul are la baza Sloganul Primola - Gusta viata bucata cu bucata si mesajul transmis de campania Primola: Evadeaza din rutina. Site-ul are o abordare inedita si participa la editia Internetics 2007. Au fost create ambiente 3D si au fost realizate decoruri ce se schimba zilnic.
"Prima optiune duce vizitatorul intr-un mediu ce reprezinta de fapt o invitatie la evadarea din rutina. Aceasta evadare se produce in decorul care induce si starea de spirit, pe care vizitatorul o poate resimti in fiecare zi. Arhitectura atipica a website-ului si tehnologiile folosite pentru realizarea acestuia reprezinta chiar ele o evadare din rutina realizarii website-urilor in Romania", afirma reprezentantii twenty.
"Am avut un client nemaipomenit, care a fost receptiv la sugestiile noastre si ne-am permis sa realizam un site asa cum ne-am dorit de mult. Echipa care a lucrat la acest site a pus mult suflet si rezultatul este un instrument de comunicare, ce aduce brandul Primola in fata consumatorilor cu o prezenta online de top", a declarat Alin Chiriac, Strategy & Planning Director la twenty.
Site-ul poate fi vizualizat la adresa www.primola.ro.
twenty este o agentie de creatie si marketing online ce are in portofoliu nume precum: Radio Total, Greenpeace Romania, Primola, BCR - Fond de Pensii, Alpha Leasing, ClickNet, Cesarom, Apla, Metropolitan Caffe, Borsec.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.