Twix se promoveaza printr-o campanie care ii vizeaza special pe internautii tineri, prin site-ul www.supertwixer.ro, informeaza ziarul financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.
Campania "Cautam Super-Twixeri" include un concurs cu castigatori in fiecare saptamana. Premiul pentru cel mai votat Super-Twixer de pe site este un iPOD Nano. Participarea in concurs se face pe baza uploadarii de poze sau filmulete video care sa demonstreze puterile de supertwixer pe care oricine le poate avea dupa ce mananca un twix, conform site-ului oficial al campaniei.
Participantii se pot inscrie la concurs cu un numar nelimitat de fotografii sau filme, se arata in regulamentul promotiei. O data afisate pe site, oricine viziteaza pagina web a promotiei poate vota o singura data poza sau filmul.
Regulamentul mentioneaza ca inainte de a fi facute publice, materialele vor trece prin filtrul unui juriu, iar pozele modificate pe computer, precum si pozele sau filmele descarcate de pe internet nu sunt acceptate.
Promotia vrea sa arate "puteriile de super-erou" pe care le ofera batonul de ciocolata Twix.
Campania de promovare se focalizeaza pe importanta prieteniei "Iti mai trebuie si o gasca cu care sa imparti un Twix sau mai multe", precum si pe distractie si dinamism.
In spatele promotiei exista si o poveste cu super-eroi creati special pentru acest tip de marketing. Meteor-Boy, Wind-Woman, Captain Eagel Eye sau Speed Dial Girl sunt personajele realizate dupa modelul benzilor desenate care ii inspira pe consumatorii Twix sa isi demonstreze puterile.
Promotia este organizata de Mars Romania si se desfasoara in perioada 15 octombrie - 9 decembrie 2007, la nivel national. In cadrul concursului se vor acorda opt premii constand intr-un IPod Nano, valoarea totala a premiilor fiind de 3595 RON.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.