transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Inseo servicii seo

Expert Contabil Constanta

Veggy.ro - vegan blog

Transport caini Anglia

Tigara Electronica Smokemania

Deblocari usi metalice

inchirieri buldoexcavatoare

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 03-12-2013

Global City Business Park: 70% dintre chiriasii din zona Pipera sunt companii mari, 25% sunt companii medii si 5% sunt companii mici

Global City Business Park: 70% dintre chiriasii din zona Pipera sunt companii mari, 25% sunt companii medii si 5% sunt companii mici

Aproximativ 70% dintre spațiile de birouri din Pipera sunt închiriate marilor corporații, potrivit unei analize recente realizată de Global City Business Park, unul dintre principalele proiecte de birouri din zona de Nord a Bucureştiului deţinut de fondul de investiţii Global Finance.

Pipera este o zonă aleasă, în general, de către corporațiile mari şi mijlocii din punct de vedere al numărului de angajați. Acest lucru se datorează, în primul rând, specificului zonei, recunoscută pentru dezvoltarea de concepte de birouri foarte spațioase. Cu toate acestea, și companiile mai mici își pot găsi o soluție de birou foarte eficientă în această zonă şi se îndreaptă tot mai mult către acestea.

Potrivit reprezentanților Global City Business Park, pe lângă spațiile ocupate de companiile mari (de peste 200 de angajați), 25% dintre birourile din zona de Nord a Capitalei sunt închiriate de companiile medii (100-200 de angajați) și 5% de către cele mici (sub 100 de angajați).

Deși aceste procente nu au suferit modificări semnificative în ultimii ani, companiile medii și mici se arată tot mai interesate de spațiile de birouri de clasa A datorită disponibilității mai mari a acestora, a chiriilor mai scăzute și a beneficiilor de a avea un birou într-un spațiu de dezvoltare corespunzător. De asemenea, printre avantajele proiectelor mari de birouri se numără și posibilitatea de compartimentare a spațiului în funcție de nevoile fiecărei companii în parte și accesul la serviciile disponibile în cadrul clădirii. Astfel, angajații pot beneficia de sucursalele bancare, farmaciile, magazinele și restaurantele aflate în cadrul complexurilor de birouri sau în imediata lor vecinătate.

Global City Business Park – complex de birouri cu mix divers de chiriași

În ceea ce priveşte complexul Global City Business Park, acesta are un mix foarte diversificat de chiriași, spațiul închirat pentru birouri variind de la câteva sute de metri pătrați până la aproape 6.000 de metri pătrați.

Raportat la chiriașii proiectului de birouri, 48% din spaţiul închiriat este ocupat de companii mari, care ocupă aproximativ 24% din suprafața totală închiriabilă, 38% din spaţiul închiriat - de către companii medii care ocupă 19% din suprafața totală și 14% - companii mici, a căror spațiu de birouri ocupă aproximativ 7% din suprafața totală închiriabilă a proiectului.

Mixul atât de diversificat de chiriași se datorează, în mare parte, faptului că proiectul a fost special conceput pentru a răspunde principalelor nevoi ale tuturor tipurilor de companii. Astfel, clădirea oferă chiriașilor o serie de spații de birouri de clasă A cu o eficiență ridicată, posibilitatea de adaptare a spațiului închiriat în funcție de propriile nevoi și de mărimea companiei, sisteme HVAC avansate și un raport calitate-preț foarte bun.

De asemenea, chiriașii complexului au acces la un mix de retail foarte generos, în clădire fiind disponibile 2 ATM-uri, un restaurant self service, un magazin Immedio, o farmacie, cât și o serie de spații de relaxare cum sunt salonul de înfrumusețare, business lounge-ul sau coffee shop-ul de care angajații pot beneficia ori de câte ori au nevoie.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar