transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Inseo servicii seo

Expert Contabil Constanta

Veggy.ro - vegan blog

Transport caini Anglia

Tigara Electronica Smokemania

Deblocari usi metalice

inchirieri buldoexcavatoare

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 16-10-2013

Global City Business Park a realizat un top al preferintelor companiilor in alegerea birourilor

Global City Business Park a realizat un top al preferintelor companiilor in alegerea birourilor

Existenţa luminii naturale, posibilitățile de parcare și proximitatea față de mijloacele de transport în comun sunt unele dintre cele mai importante aspecte de care ţin cont companiile atunci când sunt în căutarea unui spaţiu de birouri, potrivit unei analize recente realizată de Global City Business Park, unul dintre principalele proiecte de birouri din zona de Nord a Bucureştiului deţinut de fondul de investiţii Global Finance.

Astfel potrivit reprezentanţilor Global City Business Park, companiile caută un spațiu de birouri uşor de personalizat, ce poate fi adaptat nevoilor lor specifice de business, atât în ceea ce privește locația, cât şi facilităţile puse la dispoziţie. De asemenea, un aspect deosebit de important în momentul alegerii unui spațiu de birouri este acordat și raportului calitate – preţ oferit, dar şi costurilor de mentenanţă.

Ce criterii au companiile pentru alegerea unui spaţiu de birouri

- Flexibilitatea spaţiului (posibilitatea de compartimentare în funcţie de nevoi)

- Spaţiile de parcare disponbile

- Lumina naturală

- Proximitatea faţă de mijloacele de transport în comun

- Sistemele HVAC avansate (încălzire, ventilaţie, climatizare)

- Facilităţile clădirii / complexului (farmacie, magazine, restaurante, bănci etc.)

- Raport calitate - preţ

- Costuri de mentenanţă


Printre cele mai importante aspecte care influenţează alegerea unei  spațiu de birouri, pe lângă preferința pentru anumite locaţii, se numără și posibilitatea de compartimentare a spaţiului în funcţie de nevoi, accesul la lumina naturală și accesul la mijloacele de transport în comun. Facilitățile prezente în cadrul clădirii sunt şi ele foarte importante, companiile dorindu-şi să vină în sprijinul angajaţilor. Astfel, sucursalele bancare, farmaciile, magazinele și restaurantele aflate în cadrul complexurilor de birouri sau în imediata lor vecinătate reprezintă un avantaj.

În ceea ce priveşte  design-ul birourilor, în ultimii ani, majoritatea companiilor, în special cele multinaționale, au optat pentru cele de tip open space, acest lucru asigurându-le o planificare mai eficientă a spațiului și, de asemenea, o comunicare mai bună între departamente. Mai mult, tot în rândul multinaționalelor, a luat amploare și conceptul biroului de tip „hot desk”, sistem foarte flexibil care nu presupune un spațiu de lucru stabil pentru fiecare angajat în parte, acesta având posibilitatea de a-și schimba biroul în funcție de tipul de activități pe care le desfășoară.



Potrivit reprezentanţilor Global City Business Park, acesta este un moment prielnic pentru companiile care îşi doresc relocarea sau închirierea unui spaţiu de birouri luând în considerare situația actuala a pieței imobiliare, acestea având posibilitatea de a beneficia de un raport calitate-preț excelent pentru o parte dintre proiectele existente.

Cu toate acestea, este foarte important ca, în momentul căutării unui spaţiu de birouri, companiile să acorde o atenţie sporită principalelor nevoi pe care le au şi să nu facă rabat la calitatea serviciilor puse la dispoziţie. Un alt aspect ce trebuie, de asemenea, luat în calcul este reputaţia proprietarilor clădirii. În cazul în care spaţiul nu este ales corespunzător, există riscul unor costuri ridicate pe termen lung şi chiar probleme în ceea ce privește confortul locatarilor și utilizarea spațiului închiriat.

În ceea ce priveşte proiectul Global City Business Park, acesta a fost special conceput pentru a răspunde principalelor nevoi ale chiriașilor, oferind spaţii de clasă A cu o eficienţă ridicată, accesibile, posibilitatea de adaptare a spaţiului închiriat în funcţie de nevoi, sistemele HVAC avansate şi un raport calitate – preţ optim. Un alt avantaj al proiectului îl reprezintă mixul de retail la care au acces angajaţii, în complex fiind disponibile un restaurant self service, un business lounge, un coffee shop, un salon de înfrumuseţare, o farmacie, 2 ATM-uri şi un magazin Inmedio.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar