transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 30-09-2013

Mallurile de generatia a treia: 38% din stocul actual de centre comerciale din Romania

Mallurile de generatia a treia: 38% din stocul actual de centre comerciale din Romania

Mallurile de generaţia a treia, care sunt concentrate pe facilităţi de divertisment şi petrecere a timpului liber, reprezintă 38% din stocul actual de centre comerciale din România, cuprinzând 573.000 metri pătraţi, potrivit unui raport CBRE România despre istoricul şi viitorul centrelor comerciale din România. Acest model nou de retail a fost personalizat pe piaţa locală în special de AFI Europe România, în două malluri importante de generaţia a treia: AFI Palace Cotroceni şi AFI Palace Ploieşti.     

În funcţie de mărimea proiectului, de mixul de chiriaşi şi activităţi comerciale şi de diversitatea facilităţilor de divertisment şi petrecere a timpului liber, centrele comerciale din România pot fi împărţite în trei categorii. Proiectele de primă generaţie au fost deschise în perioada 2000 – 2006 şi reprezintă aproximativ 32% din stocul local de centre comerciale (474.000 mp). Mixul de chiriaşi este dominat de către o ancoră de food (de obicei, un hypermarket de mari dimensiuni), cu o galerie comercială adiacentă, totalizând maximum 20.000 mp. Mallurile de generaţia a doua au fost dezvoltate începând cu anul 2000 şi sunt încă operaţionale, oferind o varietate mai mare de comercianţi de retail şi servicii. Având suprafeţe închiriabile de 20.000 – 40.000 mp, aceste malluri reprezintă 30% din stocul de spaţii comerciale (456.000 mp).

Proiectele de generaţia a treia includ un mix complet şi echilibrat de chiriaşi şi activităţi comerciale, cu un accent puternic pe facilităţile de divertisment şi petrecere a timpului liber, oferind clienţilor opţiuni diverse în acest sens (cinematograf, bowling, biliard, loc de joacă pentru copii şi o varietate mai mare de restaurante). 

„În contextul unui ritm de viaţă rapid şi al unui mediu de afaceri competitiv, centrele comerciale se pot transforma într-un al treilea spaţiu de viaţă, un loc în care oamenii pot veni, în afara timpului petrecut acasă (primul spaţiu) sau la muncă (al doilea spaţiu), pentru a se relaxa, a socializa şi a face parte dintr-o comunitate. Pentru a obţine acest status, centrele comerciale de generaţia a treia îmbină utilul cu plăcutul, cumpărăturile cu distracţia, nevoile cu dorinţele într-un mediu confortabil, sigur şi agreabil din punct de vedere estetic”, a declarat Luiza Moraru, Head of Retail CBRE România.   

Până la sfârşitul anului vor fi 12 centre comerciale de generaţia a treia operaţionale în România, după deschiderea AFI Palace Ploieşti, pe 3 octombrie. AFI Palace Ploieşti combină o locaţie centrală cu toate beneficiile unui centru dominant (ancoră de food, varietate în ceea ce priveşte cumpărăturile, experienţa cinematografică şi accesibilitate). Mixul de chiriaşi este împărţit în felul următor: 29% hypermarket, 36% modă, 5% decoraţiuni, 8% electronice şi electrocasnice, 3% restaurante şi cafenele, 14% zone pentru distracţie şi petrecere a timpului liber. Mall-ul include un cinematograf multiplex cu şase ecrane, Cinema 6D, patinoar, centru PlayStation, spaţiu de joacă pentru copii şi peste 1.000 de locuri de parcare. Mai mult, expresivitatea urbană a proiectului este redată prin combinarea spaţiilor exterioare cu cele interioare.

„În plus faţă de mixul de chiriaşi de fashion, un centru comercial de succes trebuie să anticipeze şi să ofere vizitatorilor zone de distracţie şi petrecere a timpului liber pentru a îmbogăţi experienţa cumpărăturilor şi satisfacţia acestora. Astăzi, un mall nu este doar o alegere pentru cumpărături, este şi un loc pentru relaxare şi socializare. În acest sens, a pune la dispoziţia cumpărătorilor spaţii de distracţie devine o necesitate. Acesta este un aspect important pe care l-am luat în calcul când am dezvoltat AFI Palace Ploieşti, în continuarea succesului obţinut cu AFI Palace Cotroceni”, a declarat David Hay, CEO AFI Europe România.

Atractive pentru consumatori şi profitabile pentru chiriaşi, mall-urile de generaţia a treia au fost dezvoltate pentru a răspunde provocărilor actuale ale pieţei de retail, care sunt resimţite atât la nivel local, cât şi european, precum presiunea de a reduce costurile cu chiria şi ale celor legate de taxa de mentenanţă, comerţul online, comerţul stradal în centrul oraşelor etc. Deoarece nevoile consumatorilor şi ale retailerilor se schimbă constant, noi modele de centre comerciale sunt aşteptate să apară în peisajul de retail local în viitor, precum centrele open-air care îmbină într-un mod armonios spaţiul interior cu cel exterior sau proiecte complete de tip mixt, care să combine nu doar spaţii de birouri şi retail, ci şi spaţii rezidenţiale şi hoteliere.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Ornamental
I hear you guys- its definately (and I hate to say it) a lifsltyee, which is why people get so saturated. I skate four nights a week, so its a big part of my life. But jeez, I know when to shut up about it. Not everyone cares. Its like hockey or furry's. Everyone has their thing.You should join Conrad and I for some lunch, although I may be down Saturday closer to dinner. Or Sunday. I should be around for a good part of the weekend!
Rawadee
Yes on the Dust Bowl. I'm also hoping to catch Cane Toads, John Muir in the New World, and some short clips geeard at children at the National Wildlife Visitor Center.What I love about the DC Env Film Fest is that the audience members are not only intersted in the issues, they are also often in occupations where they can do something about them.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar