transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 16-04-2024 4.6664 lei 4.9737 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 26-04-2012

Brandul turistic al orasului Piatra Neamt, realizat de Media Factory

Brandul turistic al orasului Piatra Neamt, realizat de Media Factory Agentia romaneasca de branding si comunicare strategica Media Factory a creat identitatea verbala, identitatea vizuala si strategia de comunicare pentru brandul turistic al orasului Piatra Neamt. In urma unui proces amplu de documentare care a cuprins domeniile: istorie, cultura, industrie, economie si turism si a unui proces de audit la care au participat si autoritatile municipiului Piatra Neamt, s-au concretizat cele 3 directii de promovare a turismului specifice orasului:

1. turismul cultural-istoric (Petrodava, atestata documentar cu peste 2000 de ani in urma, civilizatia Cucuteni etc.);

2. turismul ecleziastic (manastirile, Curtea Domneasca a lui Stefan cel Mare si Turnul lui Stefan cel Mare - simbol cu care locuitorii din Piatra Neamt se identifica puternic si pe care l-au dorit inclus in reprezentarea orasului);

3. turismul de relaxare (telegondola, strandul, complexul de restaurante Cozla, offroad, partia de schi, baza hipica etc.).

Identitatea vizuala a brandului turistic cuprinde 4 elemente ce reunesc simbolistica predominanta si reprezentativa pentru oras, evidentiata de-a lungul timpului pe documente, efigii, steme: Turnul lui Stefan cel Mare (principalul simbol cu care cetatenii orasului se identifica si cred ca este reprezentativ pentru Piatra Neamt), caprioara (simbolul heraldic al orasului), muntele (cele 3 varfuri: Cozla, Pietricica si Carloman care inconjoara orasul sunt atractii turistice importante pentru promovarea sporturilor de iarna si a activitatilor relaxante in toate anotimpurile), detaliile grafice specifice culturii Cucuteni si spirala dacica (simboluri fundamentale care vorbesc despre istoria bogata a orasului si despre oferta unica pentru cei interesati de turismul cultural-istoric).

Gama cromatica folosita in alcatuirea simbolului grafic reuneste culori puternice: albastrul sugereaza optimism, munte, natura, aer curat; verdele este culoarea traditionala a municipiului Piatra Neamt si vorbeste despre o lume plina de daruri naturale; portocaliul este extras din culorile ceramicii si a bijuteriilor traditionale, fiind culoarea pe care o are orasul la rasaritul si la apusul soarelui; galbenul povesteste despre locuri insorite, despre bucuria si caldura ospitalitatii locale.

Pozitionarea orasului ca fiind "Locul de unde rasare bucuria" are la baza ideea ca perspectiva turistului s-a schimbat, acesta cautand in locurile pe care si le alege ca destinatie mai mult decat un loc de odihna, un loc unde sa poata explora si vizita locuri deosebite, un loc in care sa se poata bucura de agrement modern dar si de istorie, natura si ospitalitate. Iar Piatra Neamt este un loc ofertant, cu multe oportunitati de petrecere a timpului liber pentru iubitorii de natura, sport si istorie.


Brandul turistic a fost lansat la Romexpo in cadrul Tragului National de Turism din noiembrie 2011, standul de prezentare creat Media Factory primind aprecieri pozitive din partea Ministerului Turismului, a numeroaselor oficialitati si a celor mai cunoscute personalitati nemtene prezente la eveniment.

Noul brand turistic valorifica istoria, traditiile si profilul turistic al Municipiului Piatra Neamt, punandu-l pe harta celor mai interesante locuri de vizitat din Romania.

Media Factory este o companie cu focus pe domeniile: strategie de brand, comunicare strategica, design, packaging si solutii complexe online. Printre clientii Media Factory se numara E.ON Moldova, Bosch Electrocasnice, Siemens Electrocasnice, Zeelandia, Lisca, Cramele Halewood, Sapte Spice - parte a grupului Vel Pitar, Elsaco, Antibiotice Iasi, Future Group Israel - Green Park, ATOP Romania, Camera de Comert si Industrie a Romaniei, Grupul Racova (VIO – Ilvas), Remar Pascani, Ermes Holding (Era Shopping Park Iasi), Omilos Group (Era Shopping Park Oradea), Fiterman Pharma, Tehnoton, Facos si multi altii..


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Open
Hristos a inviat,stimate dumonle Chelaru,permiteti-mi o solutie pentru motiunea de cenzura,prin care scad preturile si se combate evaziunea fiscala.Guvernul,trebuie sa restituie 100% -Accizele-taxele din litrul de carburant, -TVA,pentru curent electric,apa si gaze, -Taxele vamale,NUMAI,celor care primariea de comuna,oras,sector,le-a eliberat autorizatie de producator,importator,legal.Din populatia romaniei doar 10%sunt autorizati.Acestia trebuiesc incurajati,stimulati.Prin aceasta restituire creste interesul agricultorilor de a se asocia,de a lucra mai intens pamantul.-SA DAM CATEVA EXEMPLE; 1)Rafinariea poate scadea pretul carburantilor cu n,bani/litru,daca i se restituie 100%TVA-ul,pentru curentul electric,apa,si gaze,folosite in procesul de rafinare.Atat poate face legal si moral,rafinarea pentru a scadea pretul carburantilor.Restul revine statului sa restituie 100% accizele-taxele,pentru carburanti.Exemple,-1)daca,agriculturii,i se restituie 100%accizele-taxele pentru carburanti,TVA-ul,pentru curent electric,apa,si gazeNUMAI celor autorizati (persoane fizice,asociatii,ferme,..)Pretul lucrarilor si a produselor agricole scade.SINGURA SI SIGURA SOLUTIE DE ASOCIERE LIBERA AGRICULTORILOR SE OBTINE PRIN ACEASTA MICA DAR CONTINUUA AUTOSUBVENTIE.-Subventia data de guvern este INECHITABILA si HAOTICA. -2)daca importatorului i se restituie 100% taxele vamale,..,pretul produselor importate (CARTOFI,CEAPA,..)scade.Este o cale simpla de control a evaziunii.Pentru ca orice pret suspect indica adresa exacta a evazionistului,o tinta fixa,pentru inspectorii garzii financiare. -3)daca,companiei de drumuri i se restituie (taxele,)pretul/km,scade,deci si in acest caz aceasta solutie este benefica.-Pretul carburantilor,taxelor,..trebuie sa fie ca in UE,ca sa putem beneficia de aceasta solutie simpla.Cu siguranta,analistii,specialistii vor spune ca bugetul scade,aparent asa este dar a face un gest de recunoastere,de respect pentru cei care sunt putini,si produc legal este un gest de stimulare a economiei reale si de combatere a evaziunii fiscale.Avem de ales,Aceasta solutie rezolva problema drobului de sare actual,(criza,evaziunea,recesiunea) Eu nu cred ca cei de la putere nu vor da dreptate opozitiei.Iata acum opozitiea vine cu solutia .Restituirea (taxelor)se face de serviciul contabil al primariei care a eliberat autorizatia.Acesta trebuie sa aiba acces direct si continuu la contul ministerului de finante,prntru a outea restitui (taxale)JUSTIFICATE,cu facturi,bonuri,emise de rafinarie,st.peco, Puncte vamale,Enel. Comisionul pentru serviciul de restituire de n%,ramane la primarie. La buget raman (taxele)de la evaionisti,de la cei care se plimba,si de la strainii care ne viziteaza-tranziteaza tara. Cu deosebit respect,v-am oferit aceasta solutie ca reper in sustinerea motiunii puterea trebuie sa recunoasca,ca,opuzitia are solutii simple,aplicabile cu efect benefic asupra economiei reale.Daca veti prezenta aceste argumente reale,nu cred ca parlamentrii puterii de data aceast nu vor trece de partea opozitiei.Bogdan Ioan,Bacau,26.04.2011.SuccesURI MARI LA DEZBATEREA MOTIUNII.
smashing top seo
Kyqcg1 Say, you got a nice blog post.Really thank you! Will read on...
Isao
Nu-i frumos să postăm coreatnmii ca anonimi și de aceea ai și numele meu.Nu știu ce2ți bani ați luat, dar tocmai din cauza acestor oameni ca voi nu mai sunt văzute presa și emisiunile de televiziune foarte bine. Acum toată lumea s-a otevizat și deveniți penibili doar pentru a mai scoate ce2țiva bani de la mogulul vostru de televiziune.Ați văzut că omul poate fi ușor manipulat și i-ați indus o stare de vedetă, iar eentrebările voastre au fost puse cu "nu-i așa că" pentru a-l face să răspundă afirmativ. Sincer, moralitatea acelui om simplu este mult peste voi, mai ales că voi ați vrut să faceți puncte de rating(adică bani) pe seama unui om cu oarece probleme.Dacă cu restul ai fost ironic mă eendoiesc că vei face acest lucru și la comentariul meu, iar dacă poți răspunde n-ar fi rău să aduci și niște argumente. Da, cel cu "să arătăm lumii cine este el cu adevărat" nu ține, pentru că v-ați amuzat copios și ați eencercat să eei puneți eentrebări pentru a crea o situație penibilă și de disconfort.Nu eencerca să porți pică sau alte lucruri asemănătoare pentru că eu vreau doar să eențeleg scopul interviului, normal, dacă nu este cel care a fost sus-menționat de mine.ps: chestia cu probe eentr-un posibil proces este scrisă la mișto. Te poți interesa și de ce.
Lovely
Toti suntem vativoni pentru ca am stiut sa radem si sa judecam cand am vazut secventele cu pluralul substantivului telecomanda, fara a cunoaste faptul ca acest om a facut o scoala speciala. Important e insa faptul ca din acest interviu ironic chiar avem ce invata. Am putut vedea doua persoane net inferioare unui om simplu si pur din punct de vedere sufleteste, care considera ca are totul desi Dumnezeu l-a privat de multe. Ciprian ne-a dovedit tuturor ca este o persoana foarte sincera care stie sa ierte, sa treaca peste rautatile semenilor si sa mearga mai departe. Concluzia pe care toti ar trebui s-o traga din acest interviu si sa ramana bine intiparita in mintea fiecaruia este ca nu haina il face pe om.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar