|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 07-02-2012 |
Prin intermediul Meet&Seat, KLM integreaza retelele sociale cu calatoriile cu avionul
Alte stiri la aceasta categorie
KLM lansează serviciul Meet & Seat, fiind astfel prima linie aeriană ce integrează reţelele sociale în procesul de rezervare a zborurilor. Pasagerii ce au achiziţionat un bilet de avion îşi pot conecta profilele Facebook sau LinkedIn la datele zborului respectiv, pentru a putea vedea alături de cine vor călători.
“Prin intermediul Meet & Seat, KLM duce reţelele sociale un pas mai departe. Acest nou serviciu conectează pasagerii, pentru a le transforma călătoria într-o veritabilă sursă de inspiraţie”, a declarat Erik Varwijk, Managing Director KLM.
Meet & Seat facilitează interacţiunea cu pasagerii ce călătoresc pe acelaşi zbor şi au subiecte în comun de discuţie, făcând astfel călătoria cu avionul mai interesantă. Pasagerii KLM pot afla daca cineva cunoscut va călători pe acelaşi zbor, sau pot descoperi ce alt pasager va fi prezent la aceeaşi conferinţă în oraşul destinaţie, de pildă. Meet & Seat permite pasagerilor cu interese comune şi să îşi rezerve locuri alăturate sau să rezerve acelaşi taxi de la aeroport către hotel.
Pasagerii pot vedea ce alţi călători iau acelaşi zbor doar după conectarea profilului Facebook sau LinkedIn la datele zborului respectiv. Pot controla în orice moment ce informaţii personale postate pe profilul de Facebook sau LinkedIn vor fi vizibile altor pasageri conectaţi la Meet & Seat.
Serviciul Meet & Seat este disponibil doar pe zborurile lung curier intercontinentale, prin intermediul funcţiei Manage My Booking. Pasagerii îşi pot alege locurile prin Manage My Booking începând cu 90 de zile înaintea zborului, până la cel mai târziu cu 48 de ore înainte.
KLM Meet & Seat demarează ca proiect pilot pe zborurile cu plecare din Amsterdam şi destinaţiile San Francisco, New York şi Sao Paolo. Serviciul urmează să fie disponibil în scurt timp şi pe alte destinaţii intercontinentale.
Royal Dutch Airlines KLM a fost înfiinţată în anul 1919 şi este cea mai veche companie aeriană ce operează încă sub denumirea originală. În 2004 Air France şi KLM au fuzionat, formând AIR FRANCE KLM, punând bazele celui mai mare grup aerian din lume ce are la bază două mărci de renume şi două baze aeriene foarte bine conectate – Amsterdam Schiphol şi Paris Charles de Gaulle. Cele două companii coordonează trei activităţi de bază, păstrându-şi totodată identităţile proprii: transportul de pasageri, transportul de mărfuri şi mentenanţa aeronavelor.
În Olanda KLM se situează în nucleul grupului KLM, care mai include KLM Cityhopper şi transavia.com. Operând zboruri către 135 de destinaţii din întreaga lume, cu o flotă modernă de 157 de aeronave şi 33.000 de angajaţi, grupul KLM se impune ca un jucător major în industria aviatică. Renumită pentru fiabilitatea operaţiunilor sale, compania aeriană inovează în mod permanent prin produse orientate către clienţi şi grija pentru sustenabilitate.
KLM este de asemenea membru al alianţei SkyTeam, oferind astfel acces la o reţea de 926 destinaţii din 173 de ţări, pe şase continente. Reţeaua KLM conectează toate regiunile economice majore din lume cu Olanda, aducând astfel un aport la economia acestei ţări..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
Rushikesh
Adrian Paun / Foarte ftaore interesanta ideea, pacata ca la noi in tara nu avem bisericile de afara ..sau cel putin cele catolice care sunt mult mai mari Placut clipu !
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|