Cea de a doua cafenea Cafepedia, o investitie de 100.000 de euro, continua programul de extindere a acestui brand in Capitala, a precizat omul de afaceri Catalin Mahu, proprietarul lantului de restaurante La Mama, citata de Rompres si ziarul financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.
Aflata in zona Universitatii, in cladirea care era cunoscuta, pâna in 1990, ca Restaurantul Universitatii, Cafepedia are o suprafata utila de 140 mp patrati si o capacitate de 96 persoane din care 70 in cafenea si 26 pe teresa. Investitia s-a materializat in doar cinci saptamâni de la semnarea actului de inchiriere. Pentru anul 2007, Catalin Mahu, detinatorul brandului de restaurante La Mama, isi propune deschiderea unei noi cafenele, estimând o cifra de afaceri de 300.000 euro pentru Cafepedia. Cea de a treia cafenea se va concretiza, conform proprietarilor, intr-o investitie estimata la 200.000 de euro.
"Ideea de a ne lansa si in business-ul de cafenea s-a materializat când am achizitionat locatia in care se afla restaurantul La Mama din Piata Alba Iulia. Numele cafenelei, in traducere mot-a-mot, calea de cunoastere a cafelei, inseamna pentru noi locul unde isi dau intâlnire o cafea de calitate si un connaisseur sau o persoana care apreciaza gustul cafelei' a declarat Catalin Mahu.
Numarul de cafenele din Bucuresti este inca insuficient, piata permitând deschiderea multor cafenele.
Aceeasi situatie o intâlnim si in marile orase ale României, apreciaza Mahu.
Articol bazat pe un material furnizat de agentia de presa Rompres.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.