Aproximativ 500 de companii romanesti din industria turismului vor avea, intr-un an, adrese web pe domeniul .travel, a estimat Ruxandra Nicolescu, directorul firmei Travel Maker, citata de Rompres si ziarul financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.
Companiile care isi desfasoara activitatea in turismul din România pot apela la domeniul electronic ".travel" pentru prezentare si promovare. Prin intermediul acestui proiect se urmareste cresterea increderii consumatorului online si ntroducerea companiilor din turism intr-o retea din care sa poata fi mai usor selectate de catre utilizatorii online.
Proiectul a fost introdus in tara de compania americana Tralliance Corp. "Firmele din turismul românesc nu s-au aratat foarte interesate de acest domeniu. ANAT nu a reusit sa vânda nici o adresa, pâna in prezent, desi a incercat sa promoveze proiectul pe site-ul institutiei", a adaugat Ruxandra Niculescu.
Pentru a detine o adresa ".
travel", companiile trebuie sa isi desfasoare activitatea legitima in domeniul turismului si sa primeasca, in urma unei solicitari, certificarea companiei Tralliance si a Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism (ANAT), partener in derularea acestui proiect.
Pentru achizitionarea pe o perioada de un an a acestei adrese web, o firma trebuie sa plateasca minimum 99 de dolari. Pot fi semnate contracte valabile mai multi ani. Adresele web pot fi achizitionate prin intermediul firmei Travel Market, care ofera si consultanta.
Articol bazat pe un material furnizat de agentia de presa Rompres.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.