transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Veggy.ro - vegan blog

Servicii curatenie Cluj

Transport caini Anglia

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 01-05-2007

Campania realizata de Starcom Media pe coperta Cream Magazine

Campania realizata de Starcom Media pe coperta Cream Magazine

Campania de lupta impotriva cancerului la san 1 din 8 femei, conceputa si executata de Starcom Media pentru Avon Romania, ste prezentata in ultimul numar al revistei Cream Magazine - "singura revista care recunoaste cele mai creative campanii media din intreaga lume", se precizeaza intr-un material transmis ziarului financiar exclusiv electronic www.SMARTfinancial.ro.

Desi pana in 2005 Starcom Media s-a ocupat exclusiv de partea de media a campaniei de Lupta impotriva cancerului la san, in urma propunerilor facute, Avon Cosmetics Romania a decis ca in 2006 sa incredinteze in totalitate proiectul agentiei. Practic, prin intermediul Departamentul de Inovatie, Starcom Media a oferit o solutie de comunicare integrata, dezvoltand si executand atat strategia creativa cat si pe cea de media a campaniei, utilizand importante elemente de inovatie, abordari neconventionale si comunicare below the line.

"Provocarea primita de Departamentul de Inovatie al Starcom Media a fost una complexa, care urmarea deopotriva cresterea notorietatii luptei Avon impotriva cancerului la san, sublinierea importantei depistarii precoce a bolii, si stimularea strangerii de fonduri pentru achizitionarea de echipament medical performant. Toate aceste obiective trebuiau atinse intr-o perioada foarte scurta de timp (25 Semptembrie -30 Octombrie 2006) si cu un buget foarte mic. Tocmai aici este provocarea – obiective mari de realizat intr-un timp f scurt", a declarat Corina Bernschutz, Director de Inovatie, Starcom Romania.

Anterior, Avon Breast Crusade comunicase sub umbrela - "o simpla atingere iti poate salva viata" - mesaj considerat wear–out (construise awareness dar era prea soft - femeile nu erau convinse de importanta detectarii din timp a cancerului la san). In urma focus grupurilor, am descoperit ca desi femeile sunt constiente de existenta cancerului la san, gandesc - "nu mi se poate intimpla mie", acesta fiind si motivul pentru care se duc la medic doar atunci cand simptomele deja apar.

"Acesta a fost insightul de la care am plecat.

Astfel, am decis ca pentru a intelege importanta detectarii din timp a cancerului la san, trebuie sa spunem femeilor brutalul adevar - faptul ca 1 din 8 femei risca sa dezvolte cancer la san. Mai mult, nedescoperit la timp, cancerul la san poate ucide".

"Mai departe, pentru a nu ramane intr-o zona impersonala, comunicind doar o cifra seaca, aveam nevoie sa transformam statistica in ceva real, astfel incit femeile sa nu poata ignora mesajul campaniei, fortindu-le pe aceastea sa vada si sa simta pericolul. Obiectivul a fost acela de a atinge femeile in timpul vietii lor de zi cu zi, suprinzindu-le cu un mesaj extrem de important, pe care altfel l-ar fi putut ignora" declara, in continuare, Corina.

Astfel, 1 din 8 scaune din saloanele de coafura, statiile de metrou, autobuze si cinematografe au fost imbracate in roz si branduite cu mesajul dur al campaniei "1 din 8 femei. Nedescoperit la timp, cancerul la san poate ucide. Mergi la control acum!". In paralel, jurnale ale femeilor care sufera sau au suferit de cancer la san au fost publicate in 14 reviste feminine sau prezentate in emisuni ca "Povestiri Adevarate" si "Surprize Surprize". Celebritati precum Loredana, Gabriela Szabo si Mihaela Miroiu au endorsat campania prin intermediul cybermercialurilor - invitand femeile sa devina parte din campanie. Rezultatele au depasit cu mult obiectivele setate de client: 87% awareness al campaniei de la 57%; valoarea fondurilor stranse a fost cu 40% mai mare decit in anul anterior.

Campania a fost realizata de: Alexandru Pomana – Creative Planner/Idee; Corina Bernschutz – Dir. Inovatie/ Strategie, dezvoltare concept si implementare; Cristina Barla – Account Manager; Mircea Gheorghe – On-line Director/Internet; Horea Mihoc – Media Planner Indoor si OOH; Dare Advertising – grafica si productie materiale.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar