transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 18-04-2024 4.6739 lei 4.9754 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 04-04-2007

CanCan - ziar tabloid lansat de echipa de la revista Ciao

CanCan - ziar tabloid lansat de echipa de la revista Ciao

Campania de lansarea a publicatiei CanCan a inceput inainte ca ziarul sa fie pe piata -  la  TV,  la  radio, pe panourile stradale, pe internet, cu executii speciale in lifturile blocurilor din Bucuresti si in tara, in OOPS Media, dar si intr-un mediu mult mai apropiat momentului de "consum" zilnic al ziarului de dimineata in Bucuresti - statiile de metrou si in Bucuresti si in tara - in saloanele de cosmetica "unde femeilor le atat de drag sa se intalneasca si sa auda ultimele barfe, dar si sa ia parte la ele".

"Executiile campaniei sunt realizate dupa o logica simpla. O intamplare, o declaratie este doar un inceput. Subiectul poate sa devina unul senzational doar daca apare in CanCan. Deci, din 16 aprilie, fiti cu ochii pe el. Acolo apar cele mai senzationale stiri", spun oficialii publicatiei, echipa care realizeaza si revista Ciao, axata tot pe divertisment, pe senzational.

"Vedetele noastre sunt atat de creative in viata de zi cu zi, incat partea de creatie a campaniei a decurs fara nicio problema. Spoturi precum cel cu un personaj sexagenar care isi paraseste sotia pentru o tanara amanta au aparut ca de la sine. Cate sloganuri au notorietatea unui almanahe? Ce creativ si-ar putea imagina o asemenea serie de despartiri si impacari precum cea a celebrului cuplu de vedete tv? Si cati presedinti au aventuri cu asistentele lor? Hmm, aici e discutabil.

Cand viata bate spotul si printul, de ce sa n-o folosesti? Mai ales cand exact asta e subiectul ziarului pe care-l promovam", spune Bogdan Costin, responsabil de unele dintre replicile imaginate de creativii de la 23.

Echipa care a lucrat pentru aceasta campanie: echipa 23 - creatie: Bogdanii (Costin si Naumovici), Petru Cuciuc si Cristi Moldovan, Laur Semeniuc (strategul), Alina Bacsis, Elena Livinti si Andreea Nemens (echipa de brand) in stransa colaborare cu Clientul: Radu Budeanu.

"Shopul de idei 23 porneste cu dreptul, cu un client si un proiect pe care si l-ar fi dorit orice agentie. Fara  intalniri cu comitete intregi de clienti care sa isi ascunda fricile in spatele unor focus grupuri atotstiutoare, fara pic de timiditate in abordarea neconventionala a comunicarii, fara cuvinte multe cu pretentii de engleza si lipsite de continut. Doar o agentie si un client care s-au inteles de la inceput si si-au asumat fiecare responsabilitatile ce le revin. Fiti cu ochii pe evenimentele de lansare. Cand i le-am povestit, colegul meu Ionut Mosteanu, de la Leo Burnett, le-a caracterizat simplu: "Astea-s dintr-alea care se prezinta la client si nu se fac niciodata". Ei bine, astea se fac", a declarat Bogdan Naumovici, directorul de creatie al shop-ului de idei 23 si Chief Creative Officer al grupului Leo Burnett Romania.

"CanCan este primul tabloid de calitate din Romania. Avem ambitii foarte mari cu acest proiect, care are toate premizele sa ajunga cotidianul numarul 1 in vanzari din Romania: avem o campanie de marketing excelenta de la idei la executii, avem o echipa editoriala de nota 10 si nu in ultimul rand avem o experienta importanta".

"Iar ziarul va arata excelent - designul este semnat de Marian Toader, poate cel mai bun designer de ziare din tara noastra - va fi gros si la un pret bun. Dupa ce in mai putin de doi ani am reusit ca revista Ciao! sa devina liderul incontestabil, pe baza tuturor criteriilor si cifrelor, al pietei revistelor despre celebritati/vedete, iata ca acum vom face acelasi lucru pe piata cotidianelor. Nu trebuie uitat ca , intre timp, aceasta echipa a preluat cotidianul Averea la 400 de exemplare vandute pe zi in medie si l-a adus in mai putin de 7 luni la 31.000 de exemplare, pana in toamna anului trecut. Suntem convinsi ca acest cotidian va depasi chiar si cele mai optimiste asteptari si in final multumim echipei 23 conduse de Bogdan Naumovici!", este de parere Radu Budeanu - Clientul.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar