Cartea Efectele Publicitatii sau pe numele sau original Cum sa faci publicitate este primul proiect al editurii IAA Publishing House, editura organizatiei industriei de comunicare din Romania, International Advertising Association, informeaza un comunicat remis ziarului financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.
Este o carte esentiala pentru cei ce fac parte din industria de publicitate, un fel de "lectura obligatorie" pentru publicitari (indiferent de nivelul carierei), pentru clientii de publicitate si pentru specialistii in comunicare, si totodata face parte din seria materialelor care servesc drept abecedar pentru cei ce aspira sa faca parte din aceasta industrie. Cartea este o adaptare a cartii "Wie Werbung Wirkt" a autoarei Brigitte Weiss, consultant in comunicare la Viena, ce a fost publicata pentru prima oara de catre IAA Austria.
"Efectele publicitatii" este mai mult decât o traducere a editiei originale, fiind adaptata specificului pietei românesti si completata cu cazuri reale ale pietei locale de catre Dan Petre, conferentiar universitar doctor la SNSPA si managing partner D&D Research. Astfel, pe lânga aspectele teoretice, cele 11 capitole contin si exemple si studii de caz locale reale, care fac ca aplicabilitatea informatiilor teoretice sa fie evidenta, contribuind totodata la relevanta cartii pentru cititorii români.
Acoperind teme precum Strategia si pozitionarea, Cum functioneaza instrumentele publicitatii Planificarea campaniei de publicitate sau Publicitate câstigatoare de premii , volumul "Efectele publicitatii" prezinta un set de sugestii si guideline-uri menite sa vorbeasca nu atât de o dimensiune a succesului în publicitate, cât de o dimensiune a eficientei acesteia.
Cartea cuprinde un dictionar extensiv ce descrie explicit aspecte caracteristice industriei de publicitate precum: termenii utilizati în publicitate, tipologia serviciilor de publicitate. Cartea poate fi comandata de pe site-ul asociatiei industriei, www.iaa.ro.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.