transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 20-04-2024 4.6687 lei 4.9764 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 10-07-2007

Cartea Efectele Publicitatii, lansata de IAA in Romania

Cartea Efectele Publicitatii, lansata de IAA in Romania

Cartea Efectele Publicitatii sau pe numele sau original Cum sa faci publicitate este primul proiect al editurii IAA Publishing House, editura organizatiei industriei de comunicare din Romania, International Advertising Association, informeaza un comunicat remis ziarului financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.

Este o carte esentiala pentru cei ce fac parte din industria de publicitate, un fel de "lectura obligatorie" pentru publicitari (indiferent de nivelul carierei), pentru clientii de publicitate si pentru specialistii in comunicare, si totodata face parte din seria materialelor care servesc drept abecedar pentru cei ce aspira sa faca parte din aceasta industrie. Cartea este o adaptare a cartii "Wie Werbung Wirkt" a autoarei Brigitte Weiss, consultant in comunicare la Viena, ce a fost publicata pentru prima oara de catre IAA Austria.

"Efectele publicitatii" este mai mult decât o traducere a editiei originale, fiind adaptata specificului pietei românesti si completata cu cazuri reale ale pietei locale de catre Dan Petre, conferentiar universitar doctor la SNSPA si managing partner D&D Research. Astfel, pe lânga aspectele teoretice, cele 11 capitole contin si exemple si studii de caz locale reale, care fac ca aplicabilitatea informatiilor teoretice sa fie evidenta, contribuind totodata la relevanta cartii pentru cititorii români.

Acoperind teme precum Strategia si pozitionarea, Cum functioneaza instrumentele publicitatii Planificarea campaniei de publicitate sau Publicitate câstigatoare de premii , volumul "Efectele publicitatii" prezinta un set de sugestii si guideline-uri menite sa vorbeasca nu atât de o dimensiune a succesului în publicitate, cât de o dimensiune a eficientei acesteia.

Cartea cuprinde un dictionar extensiv ce descrie explicit aspecte caracteristice industriei de publicitate precum: termenii utilizati în publicitate, tipologia serviciilor de publicitate. Cartea poate fi comandata de pe site-ul asociatiei industriei, www.iaa.ro.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar