Cosmote a lansat pe 6 septembrie 2007 prima editie romaneasca a revistei trimestriale Identity Communication (I.C.), o publicatie de divertisment si lifestyle dedicata tinerilor. Revista va fi distribuita gratuit prin reteaua magazinelor Cosmote si ale partenerilor sai si intr-o serie de cafenele, baruri si restaurante frecventate de tineri.
Primul numar a revistei va fi disponibil in Bucuresti, urmand ca distributia urmatoarelor editii sa fie extinsa si in principalele orase din Romania. In cele 100 de pagini color, revista I.C. abordeaza teme de interes pentru tineri, tratand subiecte din mediul international si romanesc, de la muzica, film, gadgeturi, pana la cele mai noi modele de automobile sau telefoane mobile, evenimente culturale, calatorii sau moduri de a petrece timpul liber.
Sunt incluse si materiale pe teme care incearca sa responsabilizeze generatiile tinere asupra problemelor mediului inconjurator. Prima editie cuprinde articole despre celebritati internationale precum Leonardo di Caprio, Jamie Fox, Gwen Stefani, dar si despre modele ale societatii romanesti: Leonard Doroftei si Cristian Mungiu.
"I.C. este o revista de calitate, dezvoltata din perspectiva intereselor si necesitatilor tinerilor de astazi, care ne aduce mai aproape de noua generatie din Romania.
Lansarea ei pe aceasta piata vine ca urmare a succesului publicatiei in Grecia si in Bulgaria, unde s-a remarcat ca un bun instrument de comunicare cu tinerii", declara Costas Kapetanopoulos, Director de Marketing si Comunicare al Cosmote Romania.
Proiect al Grupului Cosmote, publicatia este editata si realizata sub coordonarea Diviziei de Marketing si Comunicare a Cosmote de catre agentia de publicitate McVictor&Hamilton, o agentie cu sediul in Grecia.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.