In octombrie 2007, la Discovery Channel va putea fi vizionata seria "Cei mai rai 2", in fiecare marti, de la ora 22.00. Campania "Cei mai rai" se bazeaza pe ideea de a furniza publicului indicii referitoare la povestile socante ale fiecarui criminal prezentat in acest program.
Pentru a promova aceasta premiera, agentia de creatie Headvertising, agentia de media Zenith Media si agentia de PR Mmd "au conceput metode la fel de inspaimantatoare ca sa atraga atentia telespectatorilor, iscand zvonuri si starnind interesul consumatorilor pentru acest program", afirma organizatorii campaniei.
Campania include presa scrisa, outdoor, radio si Internet. Seria "Cei mai rai" va fi promovata prin intermediul unui film de 10 secunde care va rula pe televizoare-plasma in Bucuresti, Iasi, Constanta, Timisoara si Cluj.
Pe stadioane, in timpul unor meciuri importante, publicul va vedea mesaje care promoveaza seria "Cei mai rai", proiectate pe ecranuri LED si panouri rotative. Campania va fi sustinuta de activitati de PR si va dura aproximativ o luna.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.