International Advertising Association - IAA Romania va derula o campanie de comunicare integrata privind stilul de viata sanatos, alaturi de Consiliului National al Audiovizualului, se precizeaza intr-un comunicat de presa remis www.SMARTfinancial.ro.
In contextul ingrijorarii generate de dezbaterile referitoare la stilul de viata modern si de obezitate ca una dintre consecintele acestuia, companiile membre ale IAA Romania si Consiliul National al Audiovizualului vor lansa o campanie de informare menita sa educe consumatorii in directia abordarii unui stil de viata sanatos.
Primul pas al campaniei a fost reprezentat de realizarea unui studiu menit sa inteleaga comportamentul actual al consumatorilor romani si care sunte tendintele a caror corectare este necesara si trebuie sa constituie obiect al campaniei. Rezultatele studiului vor fi astfel folosite pentru definirea mesajelor cheie pe care campania le va adresa, prin canalele de media care vor fi folosite: TV, radio, presa scrisa, internet si adresare la raft.
Una dintre cele mai ingrijoratoare tendinte relevate de studiu este lipsa activitatii fizice, pusa pe seama reducerii timpului liber al adultilor, in ciuda intelegerii importantei pe care sportul o are asupra starii generale de sanatate. Aceasta, alaturi de un procent redus de persoane atente la dieta zilnica, poate genera efecte negative pe termen lung si constituie un important motiv de ingrijorare.
Odata cu prezentarea acestor rezultate - atasate pe larg - a fost decisa si deschiderea procedurii de licitatie pentru agentiile de publicitate si de relatii publice care doresc sa contribuie la realizarea campaniei..
Acest proiect este primul de o astfel de amploare initiat intr-un efort comun de catre industria de publicitate din Romania in parteneriat cu autoritatile si destinat informarii corecte si complete a consumatorilor asupra stilul de viata sanatos. Masurarea efectelor campaniei va face obiectul unui alt studiu ce se va desfasura anul viitor.
"Colaborarea intre IAA si CNA a inceput inca sub presedentia lui Ralu Filip. Consideram ca intr-o societate moderna, o asociatie profesionala si o autoritate de reglementatre pot sa aiba proiecte comune in folosul societatii. Avem ce invata unii de la ceilalti. Suntem convinsi ca eforturile noastre comune vor servi interesele publicului, asa cum deja se vede din studiul realizat de GfK referitor la Campania Pentru sanatatea dvs evitati excesul de sare,zahar si grasimi", a mentionat Attila Gasparik, Vicepresedinte al CNA.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.