transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Veggy.ro - vegan blog

Servicii curatenie Cluj

Transport caini Anglia

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 25-03-2007

Rebranding-ul Averea, o miscare cam tarzie, dar poate utila pentru Click!

Rebranding-ul Averea, o miscare cam tarzie, dar poate utila pentru Click!

Cand s-a lansat pe piata, ziarul Averea se dorea un ziar serios, economic, deci chiar un concurent pentru Ziarul Financiar, Curierul National si Bursa. Din pacate, inceputul a fost ezitant - ziarul financiar Averea insista prea mult pe politica si pe alte subiecte decat mediul economic. Astfel, peste noapte, ziarul financiar Averea s-a transformat in tabloidul Averea: de la serios la scandal, de la un target business la un target de coltul strazii.

Avand ca model Libertatea, Averea a atacat puternic: publicitate in forta si in special publicitate outdoor, avandu-l pe "intelectualul" Adrian Mutu drept muza, cu chipul sau peste tot prin reclame si cu un citat din celebrul fotbalist, in care Mutu spune ca adora Averea pentru ca... se citeste foarte usor. Previzibil.

Ajuns intre timp sub controlul (financiar) al omului de afaceri Dinu Patriciu, ziarul Averea a cunoscut si un moment de luciditate: brusc, cei ce il detin au constientizat ca numele sau nu reflecta deloc continutul; astfel ca au facut ceva ce trebuia facut cu mult timp in urma - i-au schimb intai numele, pentru ca apoi sa inceapa o promovare mai puternica, prin reclame si concursuri. Botezul s-a produs in martie 2007, numele devenind Click!.

Dinu Patriciu a investit puternic in Click! si isi doreste probabil sa mai castige din cititorii de la Libertatea si chiar din cei de la Ziarul. O parte chiar din echipa redactionala a ziarului Libertatea a parasit Ringier si a ajuns la Click!, pe salarii mai mari, importand cumva si know-how, daca se poate spune ca este nevoie de asa ceva la un ziar ce aplica un model clasic in mass-media internationala.

Ramane de vazut, spre finalul anului 2007, la o plimbare cu metroul dimineata, cat de multi oameni vor mai putea fi vazuti consumand portia zilnica de sani din Libertatea si cati vor alege sanii de la Click - care promite mult silicon de calitate.

Dupa cum ii stiu pe romani, tot mai multi cred ca vor ajunge sa cumpere ambele ziare si sa colectioneze tot mai multe fete de la paginile 1,2,3,4,5,6,7... 24.

 

Razvan Iancu, Redactor SMARTfinancial

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar