transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 16-04-2024 4.6664 lei 4.9737 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 13-05-2007

Revista Ciao! - analiza unei reviste mondene axate pe critica - afacere media de succes

Revista Ciao! - analiza unei reviste mondene axate pe critica - afacere media de succes

Vedete, paparazzi, viata mondena, titluri mari si colorate aruncate peste fotografii incriminatorii reprezinta reteta de succes pentru una dintre revistele de top de pe piata romaneasca, Ciao!. Cu un tiraj de peste 60.000 de exemplare pe luna, editata de Ioan Radu Budeanu, revista a fost lansata in luna iunie a anului trecut. SMARTfinancial.ro prezinta revista din punct de vedere al business-ului mass-media, pentru sectiunea specializata SMARTinfo.ro.

 

Ciao! are 68 de pagini color si apare bilunar, reprezentantii ei declarand-o o revista echidistanta si serioasa, chiar daca se bazeaza pe informatii colectate de paparazzi. Revista Ciao a reusit sa se diferentieze pe piata de celelalte publicatii de acelasi gen, fiind singura de pana acum care nu a intrat in vreun scandal cu vedete, publicand doar informatii adevarate, dupa cum sustin oficialii.

 

Primele 20 de pagini sunt alocate acelor personalitati care au iesit in evidenta prin lucruri prea obisnuite pentru o vedeta, apoi urmeaza fotostiri, Cronica TV si sfaturi in legatura cu diete, intretinerea frumusetii, moda si cumparaturi. Textele sunt restranse, imaginile fiind "citite" mult mai usor si repede de targetul revistei - femei, in mare parte, intre 14 si 64 de ani, cu un nivel social mediu.

Revista cuprinde pagini intregi de publicitate, dupa cum era de asteptat, se intalnesc astfel, de la radiouri precum Europa fm, Kiss Fm, Radio 21, Magic FM sau emisiuni TV, pana la promovare de cluburi, bauturi alcoolice, magazine de mobila sau autoturisme.


Nu lipseste nici rubrica Bine/Prost imbracate ce se intinde pe 4 pagini, in timp ce o alta rubrica tot din domeniul vestimentar, "Strada versus Scena", acopera sase pagini din revista.

"Lectura" se continua cu StarStyle sau "ZIua si seara", prin care cititoarele interesate de moda se vor delecta cu ultimele noutati si stiluri vestimentare impuse de vedete.

Revista vrea sa arate ca nu se limiteaza doar la fotografii cu vedete in ipostaze obisnuite pentru oamenii care nu au de-a face cu scena, ci adauga si pagini de cultura. Asadar, ultimele pagini ale revistei trateaza cronici de film, recomandari cinematografice si un top al filmelor de actualitate; urmeaza apoi Turism si cateva detalii despre zone din lumea intreaga pe care oricine ar vrea sa le viziteze, dupa cum spune chiar redactorul rubricii.

Ultima pagina contine "10 intrebari pentru fiecare", un interviu cu vedete, presarat cu intrebari decupate parca din oracolul scolar, dar care au intentia de a-l ajuta pe cititor sa evadeze pentru cateva momente din lumea stirilor.

Pe coperta unui numar din luna aprilie sunt "publicate" cateva cifre de audienta preluate de la Studiul National de Audienta (SNA), prin care Ciao! isi asuma pozitia de "lider incontestabil de piata", in defavoarea altor publicatii concurente.

Reprezentantii Ciao! demonstreaza prin cifre ca 204.000 de cititori ai revistei nu citesc Story, iar 202.000 de cititori nu citesc Star, dintr-un total de 257.000 de cititori pe luna, conform unui studiu realizat de SNA.

Publicul roman se indreapta spre astfel de reviste dupa modelul mult mai cunoscut al americanilor, care vor sa cunoasca tot timpul detalii din viata vedetelor.

Totusi, in Romania conceptul de presa de tabloid s-a format gresit, prin fotografii falsificate sau afirmatii neadevarate, astfel, diferenta pe care o poate aduce Ciao! sta in profesionalismul reporterilor ei - in informatii inedite si subiecte mondene adevarate. Ciao! si-a creat o imagine bune, ajungand sa imprumute brandul si unei emisiuni la Prima TV - Ciao TV.

Misiunea Ciao! pare sa fie aceea de a demonstra ca si o revista de scandal poate fi serioasa si la fel de profesionista precum alte publicatii existente pe piata.

Astfel, echipa care a creat Ciao! s-a extins prin aparitia ziarului Cancan, o varianta zilnica prin care se pot citi stirile senzationale, divertisment sau sport, dar care impartaseste aceleasi obiective si principii cu revista.

 

Iulia Rosu (Redactor, SMARTfinancial.ro)

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar