Starcom, Optimedia si Media Planning Group sunt castigatorii editiei 2007 a Romanian Discovery Challenge, competitie sportive ce a reunit parteneri de vanzari de publicitate ai Discovery intr-o Cautare a Comorii Dacice, derulata in ruinele de la Polovragi. In fiecare an, incepand din 2004, Discovery Networks din Romania organizeaza acest eveniment. Editia 2007 s-a derulat in statiunea Ranca din Muntii Parang, in perioada 21 - 23 septembrie 2007.
Dorota Zurkowska-Bytner, Regional Ad Sales Director CE, Discovery Networks Europe, a declarat: "A 4-a editie a Romanian Discovery Challenge a oferit participantilor sansa de a descoperi legende stravechi si de a explora mediul natural al Muntilor Parang.
Toti cei implicati si-au demonstrat curajul si tenacitatea, dar si simtul umorului! Suntem incantati ca am fost martorii unei desfasurari de forte care a implicat vointa, spirit de echipa, curaj si hotarare, intr-o atmosfera excelenta de rivalitate sportiva".
Avand ca tema "Cautarea comorii dacice - Dezgroparea monedelor de aur ale lui Zamolxis", "echipele competitoare s-au straduit sa dezgroape comoara pe care, asa cum spune legenda, zeul Zamolxis si geto-dacii au ascuns-o in Pestera Polovragi. 16 echipe de cate trei persoane, reprezentand agentii de publicitate, agentii media, precum si membrii ai presei de business si trade din Romania, au avut sansa de a se confrunta cu o provocare reala. In plus, o echipa Discovery Networks a participat la toate activitatile", afirma organizatorii competitiei.
In timpul zilei, concurentii au desfasurat activitati precum: trasul cu arcul, mersul cu mountain bike, catarare pe stanci, coborare in rapel, speologie, olarit etc.
La sfarsitul celor doua zile, a avut loc ceremonia de decernare a premiilor, care s-a derulat in jurul unui foc de tabara. Din 17 echipe, echipa cu rezultatele cele mai bune a fost Starcom, reprezentata de Raluca Barsan, Radu-Paul Roman si Sorin Focsanianu.
Evenimentul a fost organizat de Cable Direct si Saatchi X. Discovery Communications este lider in productia de programe documentare. Prin televiziune si media digitale, Discovery insumeaza mai mult de 100 de canale la nivel mondial, incluzand Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science si Discovery HD.
In Europa, Orientul Mijlociu si Africa, exista 12 marci Discovery ce pot fi urmarite de 163 de milioane de abonati din 108 tari, cu programe disponibile in 24 de limbi. Discovery Communications este proprietate a Discovery Holding, Advance/ Newhouse Communications si a lui John S. Hendricks, fondatorul si presedintele Discovery.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.