transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 19-04-2024 4.6625 lei 4.9763 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 05-12-2007

Selenis a lansat birou de presa online pentru Tuborg Romania

Selenis a lansat birou de presa online pentru Tuborg Romania

Agentia de consultanta in comunicare online Selenis a lansat un birou de presa pe internet pentru Tuborg Romania. Acesta poate fi vizitat la adresa www.tuborg.pressroom.ro. Prin intermediul biroului de presa, jurnalistii pot opta sa fie anuntati in timp real despre comunicatele sau anunturile importante ale companiei. Ei pot urmari evolutia in timp a performantelor financiare ale acesteia, investitiile facute, produsele pe care le lanseaza sau cotele lor de piata. De asemenea, isi pot documenta mai bine articolele prin intermediul kit-urilor de presa multimedia. Nu in ultimul rand, pentru a-si ilustra materialele, au la dispozitie fotografii la calitate de print.

Despre utilitatea acestui proiect inovativ, Alina Bratu, PR Manager la Tuborg Romania spune: "Activitatea unui PR Manager presupune o relatie foarte stransa cu jurnalistii. Iar viteza de raspuns la solicitarile lor este un factor de succes. De aceea, am vrut sa elimin situatiile in care, din motive obiective, imi e dificil sa le dau feed-back in timp util.

Un alt aspect pe care am vrut sa-l rezolv este cel al fotografiilor de care au nevoie pentru a-si ilustra articolele. Daca acestea sunt trimise pe email, la rezolutie de tipar, risca sa le blocheze casuta postala".

"Biroul de presa online a aparut astfel ca o interfata necesara intre companie si jurnalisti. Acestia au acum la dispozitie, timp de 24 de ore din 24, informatii despre: istoricul companiei, management, produse, evenimente etc, precum si numeroase fotografii la rezolutie de tipar, pe care le pot descarca cand doresc".

Un birou de presa online este un site separat sau o sectiune din site-ul unei companii, destinata special jurnalistilor. Desi o companie poate publica informatii despre cum este organizata sau despre produsele sale si in alte parti ale site-ului corporate, acestea vor fi prezentate in asa fel incat sa corespunda intereselor de informare ale mai multor publicuri, in principal clienti sau investitori. In schimb, intr-un birou de presa online, informatiile trebuie sa fie special gandite pentru nevoile jurnalistilor, explica oficialii Selenis.

"Spre exemplu, jurnalistii vor sa citeasca un profil de companie si rapoarte despre performantele ei financiare scrise intr-un limbaj jurnalistic, si nu unul tehnic. Atunci cand realizeaza materiale de analiza a unei piete, cum ar fi piata berii, ei au nevoie de informatii despre produse, care difera de cele dintr-o pagina pentru consumatori. Intr-un astfel de caz, nu sunt utile sloganele de marketing, ci datele obiective despre: cota de piata, categoria din care face parte produsul, pozitionarea de brand, concentratia de alcool etc".

"De asemenea, atunci cand vor sa ia o pozitie de la un reprezentant al companiei, pe un anumit subiect, jurnalistii sunt interesati de CV-ul acestuia si de autoritatea lui referitoare la acel subiect. In plus, mai ales presa de afaceri obisnuieste sa publice si fotografii la calitate de print ale persoanelor intervievate. De aceea, un birou de presa online ar trebui sa le puna la dispozitie si astfel de fotografii".

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar