transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 30-04-2007

Alina Stanciu - Business Director, Ogilvy Public Relations

Alina Stanciu - Business Director, Ogilvy Public Relations

Rubrica Omul din PR prezinta, pe SMARTfinancial, un dialog cu o persoana de succes din domeniul Relatii Publice. Intrebarile sunt standard, aceleasi in fiecare editie, cu accent pe succesul pe plan profesional, dar si pe diverse probleme specifice domeniului.

 

SMARTfinancial.ro: Cum ati ajuns in zona de PR si de ce ati ales acest domeniu?

Alina Stanciu: Ceea ce m-a determinat sa aleg domeniul relatiilor publice si comunicarii a fost faptul ca la acea vreme era un domeniu foarte putin cunoscut pe piata romaneasca, prin urmare extrem de tentant. Acum, cand cunosc piata nu numai din Romania, ci si din alte tari europene, pot spune ca in sfera serviciilor, relatiile publice au foarte mult farmec. Poti face multa strategie si consultanta, iar ritmul este foarte dinamic.

SMARTfinancial.ro: Ce departamente exista in compania dumneavoastra si cum functioneaza ele ca un intreg?

Alina Stanciu: Ogilvy Public Relations este o agentie specializata in comunicare si relatii publice, deci nu sunt mai multe departamente. Sunt, intr-adevar, echipe de corporate communications si brand marketing, dar nu departamente.



SMARTfinancial.ro: Care au fost pana in prezent cele mai mari satisfactii profesionale ale dumneavoastra?

Alina Stanciu: Cele mai mari satisfactii le-am avut evaluand rezultatele unui proiect dupa o perioada mai lunga de timp. Fie ca a fost vorba de o strategie de comunicare realizata pentru o companie sau o marca, fie ca a fost vorba de formarea unei echipe de PR, evaluand rezultatele am ajuns de fiecare data la concluzia ca lucrurile pot sa iasa foarte bine daca ele sunt gestionate ‘ca la carte’. Daca iti cunosti foarte bine obiectivele, daca ai resursele si determinarea sa duci la capat ceea ce ti-ai propus, in timp, acestea iti aduc mari satisfactii.

SMARTfinancial.ro: Cate ore munciti pe saptamana si cam cum arata o zi tipica de lucru?

Alina Stanciu: Daca as face un calcul, probabil ca muncesc cca 70 de ore pe saptamana, dar conteaza mai putin cate ore muncesti, ci cat de bine stii sa iti gestionezi timpul si bineinteles, ce faci in fiecare ora. Sunt lucruri care iti iau foarte mult timp, dar ale caror rezultate nu se vad nici intr-o ora, nici intr-un an si sunt lucruri care iti iau foarte putin timp, dar au rezultate pe termen lung. Cred ca cel mai interesant lucru in zona relatiilor publice este tocmai faptul ca nu exista zile tipice.

SMARTfinancial.ro: Ce trebuie sa faca un tanar care doreste sa lucreze in publicitate & PR?

Alina Stanciu: In primul rand, sa se informeze exact ce presupune jobul in publicitate, pentru ca de multe ori tinerii nu stiu la ce sa se astepte. Au impresia ca vin si fac direct spoturi sau programe de comunicare, insa nu stiu cata munca este in spatele acestora. Daca inca isi mai doreste sa lucreze in aceasta zona, trebuie sa trimita CV-uri si scrisori de intentie la companiile la care ar dori sa lucreze, sa participe la targurile de joburi si la competitiile in acest domeniu (Olimpiadele Comunicarii, de exemplu). O solutie ar mai fi ca acel tanar sa colaboreze cu agentia ca promoter pentru ca ii ofera ocazia sa vada cum se lucreaza in publicitate, luand parte el insusi la programe complexe de comunicare.

SMARTfinancial.ro: Zona publicitatii (inclusiv PR) are o imagine de industrie boema, oameni care stau si creeaza, idei geniale care aduc succesul... multi sunt atrasi de aceasta imagine idilica. Cat de mult este realitate si cat este munca pana a cunoaste succesul?

Alina Stanciu: Boema in nici un caz! Intr-adevar, imaginea idilica atrage, dar tocmai acesta este motivul pentru care multi tineri vin si pleaca la fel de repede din publicitate, pentru ca imaginea pe care o au din exterior nu se potriveste cu ce gasesc in interior. Se munceste enorm si se munceste fara un program fix, pentru ca ideile nu vin intre 9.00 si 6.00, ci uneori vin intre 6.00 si 9.00…

SMARTfinancial.ro: In publicitate si PR exista rivalitati mari intre agentii, pentru o agentie cat de importanta este imaginea si succesul la concursuri de specialitate si cat de mult conteaza succesul pragmatic, economic?

Alina Stanciu: In relatii publice conteaza mult increderea pe care clientul o are in echipa cu care lucreaza si rezultatele pe care echipa agentie-client le are pe termen lung.

SMARTfinancial.ro: Multi oameni din publicitate ajung sa devina branduri de specialitate, este important sa stii sa-ti faci reclama?

Alina Stanciu: Este foarte important sa ai o imagine bine conturata in mediul de business, insa aceasta imagine trebuie sustinuta de rezultatele pe care le ai. Un top manager devine un brand in momentul in care rezultatele sale si ale echipei/ companiei sale sunt recunoscute.

SMARTfinancial.ro: Aveti timp si pentru viata personala? Cum procedati, delimitati ferm cele doua dimensiuni sau continuati sa va ocupati de partea profesionala si dincolo de programul de lucru?

Alina Stanciu: Da. Timp pentru cei dragi gasim intotdeauna. Poate nu atat de mult cat am vrea sau nu atat de mult cat le-ar placea si lor, dar este timp si este …quality time.

SMARTfinancial.ro: Cum interactionati cu mass-media - ce publicatii cititi, cat de mult va informati de pe internet si cat de la TV si radio?

Alina Stanciu: Jobul de PR presupune o interactiune foarte mare cu mass-media, nu numai ca cititor sau telespectator, ci ca partener si colaborator in multe dintre programele de comunicare pe care le realizam pentru clientii nostri.

SMARTfinancial.ro: Continuati sa mai invatati, mai cititi articole si carti de specialitate, mai participati la seminarii de specialitate?

Alina Stanciu: Continuam, continuam. Tocmai m-am intors de la intalnirea anuala Ogilvy Public Relations unde am avut numeroase seminarii, iar intranetul si site-ul agentiei sunt updatate permanent. In plus, atat la nivel regional cat si global, grupul Ogilvy a dezvoltat un program de training in care pot fi selectati managerii. Programele de pregatire sunt extrem de complexe, organizate la nivel international in module repartizate pe durata a 2 sau 3 ani.

SMARTfinancial.ro: Cat de mult se schimba lucrurile in publicitate si PR de la an la an?

Alina Stanciu: In publicitate, ca si in PR, lucrurile evolueaza permanent.

SMARTfinancial.ro: Aveti modele pe care le-ati urmat sau oameni de afaceri pe care ii admirati in mod deosebit?

Alina Stanciu: Nu. Cred ca invatam cate ceva de la fiecare, uneori suntem influentati de un anumit stil fara sa ne dam seama, dar nu pot spune ca sunt "modele".

SMARTfinancial.ro: Cat de mult tineti cont de branduri in calitate de consumator?

Alina Stanciu: Foarte foarte mult. Nu pot sa schimb marcile preferate decat dupa multi ani si chiar si atunci stau si analizez motivele.

SMARTfinancial.ro: In afaceri, credeti ca in orice pozitie o persoana trebuie sa stapaneasca tehnici de PR si marketing?

Alina Stanciu: Da. Un om de afaceri care nu are o viziune asupra marcilor si companiei sale sau care nu are o reputatie buna nu poate sa construiasca pe termen lung.

SMARTfinancial.ro: Cat de importanta este echipa pentru a contoriza in final si succesul personal?

Alina Stanciu: Este importanta din multe puncte de vedere. Atat ca mediu de lucru, in care fiecare membru al echipei este motivat sau nu sa ofere ce are mai bun, dar si ca suport profesional pentru ceilalti membri ai echipei. Daca fiecare om din echipa isi cunoaste rolul, isi cunoaste obiectivele si vrea sa isi duca la capat misiunea, reuseste atat el ca individ, cat si echipa in sine, ceea ce asigura succesul businessului.

SMARTfinancial.ro: Ce ati recomanda unui student, sa termine intai facultatea sau deja sa caute sa se angajeze intr-o companie si sa invete si din experienta? Sunt mai importante studiile sau experienta?

Alina Stanciu: Sunt la fel de importante studiile, cat si experienta, dar as recomanda sa inceapa facultatea si sa isi caute job part-time in zona in care si-a ales sa studieze, pentru ca inveti mult mai repede si mai bine atunci cand esti presat sa si folosesti acele cunostinte.

SMARTfinancial.ro: Cat de mult compania in care lucrati si intreaga dumneavoastra activitate depinde de computer si de internet?

Alina Stanciu: Raspunsul ar fi: depindem de ele.

SMARTfinancial.ro: Ce anume va relaxeaza in general?

Alina Stanciu: Sa ma intalnesc cu prietenii, sa calatoresc, sa ma uit la filme si sa citesc.

 

Interviu realizat de SMARTfinancial.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro
©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
crork seo
xLqc7J Usually I donaаАа’б‚Т€ТšаЂаŒаАа’б‚Т€ТžаБТžt read this kind of stuff, but this was genuinely fascinating!
cheap seo services
qq2tQe Looking forward to reading more. Great blog.Really thank you!
awesome seo solutions
rf0prp Thank you for your blog article.Really looking forward to read more. Fantastic.
nice seo guys
cVCGT0 wow, awesome blog.Thanks Again. Keep writing.
check it out
TfZnYM I am so grateful for your blog. Really Great.
nice seo guys
EGkizY Looking forward to reading more. Great article post.Really looking forward to read more. Great.
seo for cheap
48y77L Thank you ever so for you blog.Thanks Again. Will read on...
look at this
V7GiQT Very neat article post.Really looking forward to read more. Really Great.
awesome things!
178Wx6 I am so grateful for your blog article.Really looking forward to read more. Keep writing.
link building
lpBfKj Im grateful for the blog.Much thanks again. Great.
link building team
Hzc5K7 A big thank you for your blog.
only for 5 dollars
oS2D9X I value the article post.Really thank you! Cool.
link building
TML05C I am so grateful for your article post.Really looking forward to read more. Keep writing.
Muhammad
This forum nedeed shaking up and you've just done that. Great post!
Buy cheap OEM software
luoKWT It's pleasant sitting at work to distract from it�to relax and read the information written here:D
NumesauNickname...
検討に値する。
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar