transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 16-04-2024 4.6664 lei 4.9737 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 13-04-2007

Campanie realizata de GMP PR pentru Fundatia Sensiblu - finalista la Sabre Awards

Campanie realizata de GMP PR pentru Fundatia Sensiblu - finalista la Sabre Awards

Campania Cand tu iti pierzi controlul, celalalt isi poate pierde viata, dezvoltata de GMP PR pentru Fundatia Sensiblu, este finalista la Sabre Awards, sectiunea Public Education, se arata intr-un comunicat de presa al agentiei, informatii citate de www.SMARTfinancial.ro.

Conform statisticilor realizate de Politia Romana, in Romania, in fiecare saptamana o femeie este victima violentei in familie, fiind ucisa de un membru al familiei fie sot, tata sau fiu. Numai in Bucuresti, in prima jumatate a anului 2006, sase femei au fost ucise din bataie de un membru al familiei.

Obiectivul campaniei GMP PR a fost sa faca barbatii sa constientizeze gravitatea consecintelor violentei in familie si in acelasi timp sa ii determine sa ia pozitie fata de aceasta problema. Campania a urmarit de asemenea educarea populatiei si promovarea funditei albe, ca simbol in lupta impotriva violentei in familie. Strategia abordata a urmarit sa transmita mesajul unui public cat mai larg prin mass media si contact direct cu publicul tinta.

"A fost al treilea an cand am desfasurat aceasta campanie, dar impactul a fost vizibil diferit. Abordarea si mesajele propuse de GMP PR au facut diferenta, atat la nivel de populatie, cat si la nivel de autoritati. Am avut un partener care a pus suflet si pasiune, iar asta s-a vazut in rezultate.

Subiectul violentei in familie a fost adus pe agenda publica si am trezit constiinta barbatilor din Romania cu privire la violenta domestica", a declarat Cristina Horia, Director Executiv Fundatia Sensiblu.

Fundatia Sensiblu are singurul adapost din Bucuresti care ofera gazduire femeilor si copiilor timp de sase luni. Pe parcursul acestor luni, victimele primesc consiliere de la specialisti. In 2006, 195 femei si 259 de copii au beneficiat de consiliere si adapost din partea Fundatiei Sensiblu.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
take a look at it!
nqREkI A round of applause for your article post.Really thank you! Keep writing.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar