transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 19-04-2024 4.6625 lei 4.9763 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 13-05-2008

Evaluation - Proving the PR Success - 26 - 27 mai 2008

Evaluation - Proving the PR Success - 26 - 27 mai 2008 In perioada 26 - 27 mai 2008 se va organiza la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, sala Brasov, training-ul Evaluation - Proving the PR Success. Trainer-ul modulului este Louis Williams, presedintele departamentului de cercetare al Institute of PR SUA si presedinte al L.C. Williams & Associates, una dintre cele mai insemnate agentii de relatii Publice din Chicago.

Trainingul subliniaza aspectele relevante ale cercetarii, planificarii si evaluarii in PR si furnizeaza participantilor metodologii care asigura relevanta segmentarii publicului tinta si care permit stabilirea unor obiective realiste, cu rezultate masurabile.

Din agenda seminarului, se pot mentiona: evaluarea rezultatelor activitatilor de PR si a efectelor comunicarii (PR outputs, outtakes, outcomes), stabilirea unor obiective masurabile, analiza media, masurarea impactului activitatii de PR in spatiul virtual (ex. blogs) retelele sociale de comunicare - noile "sperietori" in comunicarea de masa: Ce sunt aceste retele? Cat sunt ele de importante pentru omul de PR? Cum pot fi ele evaluate? eficacitatea activitatii de PR vs eficacitatea publicitatii platite tehnici de implementare a metodelor de evaluare la nivel intern discutii de tip focus grup - relevanta lor pentru profesionistul de PR: despre oportunitatea lor, despre dezavantajele lor, despre dificultatile de interpretare.

Modulul se adreseaza atat specialistilor de relatii publice din companii, cat si consultantilor din agentiile de PR. Seminarul este intensiv si pune accent pe interactivitate, studiile de caz si situatiile concrete reprezentand elementele centrale ale prezentarilor.

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
take a look at it!
1SqZud Appreciate you sharing, great article.Much thanks again. Will read on...
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar