|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 15-05-2008 |
Festivitatea de premiere a Olimpiadelor Comunicarii - Bucuresti, 16 mai 2008
Alte stiri la aceasta categorie
Pe 16 mai, cu incepere de la ora 19.00, are loc la Palatul Parlamentului, in sala Al. I. Cuza, Festivitatea de premiere a celor mai buni tineri aspiranti la statutul de profesionisti in advertising, Relatii Publice sau comunicare politica, participanti la editia a VIII-a a Olimpiadelor Comunicarii.
La Festivitate vor lua cuvantul si vor acorda premii: Excelenta Sa Ambasadorul Romaniei la ONU, Doamna Simona Miculescu, Adriana Saftoiu (Director General, Capital Promotion), Shachar Shaine (Presedinte, Tuborg Romania), Gilda Lazar (Director Corporate Affairs, JTI Romania), Adela Jansen (Director Executiv de Resurse Umane, BRD Groupe Societe Generale), Adrian Botan (Regional Creative Director Central & Eastern Europe, McCann Erickson), Cristina Coman (Conferentiar Universitar, Universitatea Bucuresti), Elena Serban (Brand Manager Coca Cola Romania), Bobby Voicu (Community Manager, Yahoo Romania).
Evenimentul va fi prezentat de Mihai Morar si Daniel Buzdugan, vedetele programului "Dimineata DeMenta" al Radio 21.
Reprezentantii presei vor primi la iesirea din sala un material cu numele echipelor castigatoare, "clientii" pentru care au lucrat si datele de contact ale acestora. De asemenea organizatorii vor oferi suport junalistilor si bloggerilor pentru realizarea de interviuri cu participantii sau personalitatile prezente.
Olimpiadele Comunicarii sunt cea mai importanta competitie nationala pentru tinerii care isi doresc o cariera in advertising, Relatii Publice sau comunicare politica.
La editia din acest an s-au inscris 540 de participanti din toate centrele universitare majore din tara. In urma preselectiilor au ajuns in "finala" 235. Acestia au concurat in echipe de cate 5, la patru probe de concurs: advertising, relatii publice, comunicare politica si comunicare institutionala.
Timp de aproape o luna, cele 47 de echipe finaliste au lucrat la realizarea unor campanii de comunicare pentru tot atatia "clienti": 24 de companii, 11 institutii publice si 10 oameni politici.
In perioada 12 - 13 mai, ei si-au prezentat campaniile in fata a patru Jurii, formate din peste 55 de reprezentanti ai agentiilor de advertising si relatii publice, profesionisti din companii sau institutii publice, analisti politici, figuri importante ale spatiului universitar si jurnalisti de top.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©.
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|