transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Veggy.ro - vegan blog

Servicii curatenie Cluj

Transport caini Anglia

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 10-11-2007

GAV Scholz&Friends si ARC - premiate cu Silver la Romanian PR Award 2007

GAV Scholz&Friends si ARC - premiate cu Silver la Romanian PR Award 2007

Agentia GAV Scholz&Friends si Asociatia pentru Relatii Comunitare (ARC) Romania au castigat Argint la categoria campanii non-comerciale, in cadrul Galei PR Award de anul acesta, pentru campania de comunicare a Bursei Implicarii Sociale, informeaza un comunicat remis ziarului financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.

"Suntem foarte fericiti pentru premiul acesta pentru ca el demostreaza ca modul nostru de abordare a campaniilor sociale e eficient. De-a lungul timpului, eu am lucrat in proiecte sociale in colaborari de lunga durata pentru ca sunt de parere ca numai asa se pot obtine rezultate. intri intr-o relatie cu un ONG si construiesti comunicarea sustinut si continuu, altfel campaniile sociale nu-si vor atinge scopul lor initial, si vor deveni doar "material de festival". Noi lucram cu ARC deja de trei ani si acest premiu arata ca lucram bine", a declarat Lucian Georgescu, Managing Partner GAV/Scholz&Friends.

"Dincolo de efortul creativ si de viziunea asupra scopului final al campaniei, agentia GAV/Scholz&Friends a trecut peste limitari bugetare si de timp si a facut astfel incat rezultatele muncii lor sa fie cele mai bune si sa poarte mesajul pentru ca 25 de comunitati sa fie sprijinite. Am gasit in GAV parteneri, oameni care ne-au ajutat dincolo de nivelul contractual, profesionisti care au ales sa trateze fiecare parte a muncii lor de parca ar fi cea mai importanta. Ne bucuram sa impartasim premiul cu ei pentru ca au avut deschiderea de a intelege sistemul BIS, mesajul pe care ARC dorea sa il transmita si de a implica intreaga echipa si resursele firmei pentru a atinge scopul care a devenit al nostru", a declarat Madalina Ionescu, Coordonator Relatii Publice Bucuresti, Asociatia pentru Relatii Comunitare.

Campania pentru Bursa Implicarii Sociale s-a desfasurat in luna mai a anului acesta, doua saptamani inainte de 23 mai, ziua lansarii Bursei Implicarii Sociale (BIS), si o saptamana dupa lansare.

Intreaga campanie a vizat un public din mediul urban, utilizator de internet, cu studii si venituri peste medie, cu un mare potential de a se implica in proiecte comunitare prin donatii, sponsorizari sau voluntariat. Pornind de la aceste caracteristici, GAV si ARC au creat un concept adaptat acestui tip de public si diferitelor canale ale campaniei.

Campania de promovare a Bursei s-a desfasurat pe TV, prin spot si publireportaje, spot radio, panotaj stradal, distribuire de pliante si cataloage prin direct mail catre potentiali donatori, machete de presa. Campania de PR a presupus transmisiunea in direct a evenimentului la The Money Channel, televiziune nisata pe principalul grup tinta al campaniei, aparitia in emisiuni specifice pe acelasi canal, cu informatii despre sistemul Bursei si despre cum se pot implica companiile si indivizii, articole in publicatiile Cotidianul, Money Express, Tabu si Business Standard precum si in presa locala din zonele de unde proveneau proiectele inscrise la BIS.

Echipa care a contribuit la acest proiect este formata din Lorena Stoica, Project Manager, Oana Bereny, Account Executive, Marius Rosu, Creative Director, Luisa Leizeriuc si Catalin Spoiala, Copywriteri, Marius Pellegrini, Art Director, din partea GAV/Scholz&Friends si Madalina Ionescu, Coordonator Relatii Publice si Catalin Gheorghe, Director Comunicare din partea ARC Romania. Spotul TV a fost produs de Scharf Advertising, regizat de Marius Rosu impreuna cu Liviu Marghidan, producator si Dan Sebisan, asistent productie.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar