transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 28-06-2007

Institute for Public Relations & Romanian PR Award sustin industria romaneasca de comunicare

Institute for Public Relations & Romanian PR Award sustin industria romaneasca de comunicare

Romanian PR Award propune industriei romanesti de comunicare mesajul Mai multa performanta in PR, care va fi sustinut si de Institute for Public Relations, se arata intr-un comunicat remis ziarului financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.

Prin acest parteneriat, vizitatorii site-ului www.praward.ro si cititorii newsletter-ului PR Award vor avea acces la informatiile si analizele IPR care vor acoperi teme actuale din domeniu, precum rolul cercetarii si educatiei in PR, relatia dintre PR si publicitate, online PR, importanta masurarii si evaluarii in PR, indicatori de performanta in campaniile de PR, Public Affairs si lobby, transparenta si credibilitatea in comunicarea corporatista.

Parteneriatul va capata consistenta prin prezenta in juriul international al competitiei PR Award a lui Peter Debreceny, Presedintele IPR. Peter Debreceny aduce cu sine experienta unui institut care si-a creat un brand tocmai din importanta data cercetarii in PR.

"Dinamica fara precedent a noilor canale si instrumente de comunicare este o oportunitate, dar si o mare provocare pentru profesionistii din PR. Mai mult decât oricând, campaniile de Relatii Publice au o importanta strategica pentru companii. Sunt onorat sa fiu membru in juriul competitiei Romanian PR Award 2007 si astept cu mare interes sa fac schimb de experienta cu colegii mei din România", a declarat Peter Debreceny, presedintele IPR si membru in juriul PR Award.

"Cercetarea ne foloseste nu doar pentru a defini mai bine ceea ce stim, ci si pentru a intelege ce nu stim.

Institutul de Relatii Publice exista pentru a produce cercetare si a oferi analiza in acest domeniu, punând aceste cunostinte la dispozitia practicienilor, profesorilor, cercetatorilor precum si celor pe care acestia ii deservesc, clientilor", a adaugat Peter Debreceny.

IPR coordoneaza programe de cercetare in domenii actuale ale comunicarii de afaceri: managementul crizei, comunicare corporatista online, relatii cu presa, relatiile cu investitorii, Public Affairs si lobby, problema masurarii si evaluarii campaniilor de PR. Printre realizarile majore ale institutului se numara si lansarea in 1975 a primei reviste de specialitate din domeniul PR, Public Relations Review.

"Consider ca domeniul relatiilor publice se gaseste intr-o acuta nevoie de conceptualizare, de gândire teoretica. Este nevoie de cercetare pentru a intelege ce sunt relatiile publice, ce aduce acest domeniu organizatiilor si societatii, care sunt valorile centrale ale domeniului relatiilor publice. Ma aflu aici, la implinirea a 50 de ani de la crearea Institutului, tocmai pentru ca mi-am petrecut jumatate din viata cautând raspunsuri la aceste probleme", a declarat James Grunig, profesor al Departamentului de Comunicare al Universitatii Maryland.

Evenimentul va fi sprijit de institutii din domeniul PR: Institute for PR (SUA), Asociatia Internationala de Relatii Publice (IPRA), Asociatia Româna a Profesionistilor in Relatii Publice (ARRP). Saptamâna PR-ului Romanesc este sustinuta de Vodafone Romania, sponsor principal, de sponsorii Microsoft, InBev Romania, EON Moldova, Pepsi Americas, Media Image, Grafica & Tipar, Achelis & Partner, Netbridge, Metromind.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar