|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 23-10-2007 |
Lowe PR se alatura Clubului Companiilor de Relatii Publice din Romania
Alte stiri la aceasta categorie
Lowe Public Relations a devenit oficial membru al CCRP (Clubul Companiilor de Relatii Publice din Romania). Lansata în martie 2006, cu o echipa de baza formata din 5 specialisti, Lowe Public Relations este formata astazi din 13 profesionisti si are un portofoliu de clienti care a crescut cu 60%.
"Dincolo de obiectivele de business pe care ni le propuneam la lansare, astazi ne largim orizonturile si ne aplecam si asupra altor probleme - piata româneasca de PR, iar aderarea la CCRP este un pas cheie în acest sens. În primul rând, dorim fireste sa continuam sa ne îmbunatatim performantele, sa ne consolidam ca echipa si sa oferim un exemplu de eficienta prin zâmbet, pentru ca la Lowe PR filosofia succesului este aceea de echipa. În acelasi fel în care, la nivel de agentie, echipa da nota succesului, la nivel de comunitate, comunicarea si interconectarea sunt elemente indispensabile. Avem multe de facut si de schimbat si vom putea reusi doar împreuna", declara Veronica Savanciuc, Presedinte Lowe Public Relations.
Propunandu-si armonizarea si fluidizarea comunicarii între agentiile de relatii publice, CCRP este cea mai puternica organizatie a PR-ului autohton, reunind cele mai mari companii de profil într-o voce principala a industriei. Printre obiectivele clubului se numara educarea pietei la nivelul companiilor prestatoare de servicii si la nivelul companiilor client, adoptarea oficiala si respectarea unui cod etic al practicii de PR, crearea unei comunitati a specialistilor si contribuirea la formarea viitoarelor generatii de specialisti.
"Nu mai este pentru nimeni un secret: PR-ul românesc se confrunta, paradoxal, cu o problema de imagine. Avem o lupta grea de purtat împotriva prejudecatilor, iar pentru asta avem nevoie de solidaritate, de un set comun de valori si de un discurs unitar. Nu facem relatii cu publicul, nu suntem o anexa a advertisingului, nu suntem prestatori de servicii pro bono si nici negociatori de PR-uri free. PR-ul este una dintre cele mai înfloritoare industrii în momentul de fata, nu numai în România, ci la nivel mondial. Sa dam Cezarului ce-i al Cezarului", a adaugat Nora Ionita, Managing Director Lowe Public Relations.
Lowe Public Relations a fost lansata în martie 2006 si acopera întreg spectrul de Practici Globale de Specialitate: Corporate Communications, Corporate Social Responsibility, Healthcare, Internal Communications, Marketing & Brand Strategic Communications, Public Affairs, Technology. Agentia asigura în acelasi timp gama completa de Servicii Specializate - Media Relations, Financial Communications, Media Training, Research, Issue & Crisis Management.
Portofoliul de clienti Lowe Public Relations include companii de renume, precum Orange, Electrolux, Unilever, GlaxoSmithKline, TNT România, Johnson&Johnson, Pernod Ricard, Eli Lilly, EximBank, Abbott România, SofMedica, Solmar Group, Lowe & Partners, Initiative România, Brand Connection, Tecton Investments.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro © .
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
link building
Gvb3B9 Great, thanks for sharing this blog article. Fantastic.
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|