Echipa de PR Tempo va coordona comunicarea cu presa si celebritatile pentru cea de-a doua editie a Luxury Show, un targ al marcilor de lux din Romania. Promovarea evenimentului incepe in luna aprilie si se incheie in decembrie, se precizeaza intr-un comunicat trimis ziarului financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.
Editia de anul acesta isi propune sa consolideze marca Luxury Show lansata anul trecut, sa aduca branduri noi si premiere memorabile pentru România si sa creasca numarul si calitatea expozantilor.
Luxury Show este creat de Romexpo si Euroexpo pentru a permite celor mai renumite branduri din lume sa vina in contact direct cu publicul din Romania si cuprinde bijuteriile, aparatura high-tech si decoratiunile interioare, limuzinele, elicopterele sau yachturile companiilor de lux din toata lumea.
"Prima editie a acestui târg, care a avut loc in 2006, a fost un succes atât de expunere si vizibilitate, cât si in termeni comerciali. Si anul acesta, singurul eveniment de acest gen din tara noastra va avea loc la Romexpo, la inceputul lunii decembrie", se arata in comunicat.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.