Modul in care bugetul de media e investit reprezinta o decizie strategica a companiilor. In conditiile in care axioma zice ca 80% din bugetul de publicitate merge catre mass-media, iar notorietatea si performantele de marketing si vanzari ale unui brand sunt dependente de modul in care acesta e comunicat, intelegerea procesului media si o eventuala expertiza in domeniu, pot face diferenta intre succes si insucces, se arata intr-un comunicat citat de www.SMARTfinancial.ro.
Cursul deschis Communication Media for Advertisers se adreseaza cu precadere oamenilor de marketing si vanzari, dar si managerilor implicati in (sau/si interesati de) procesul media. Pe parcursul sesiunii, se vor prezenta cei mai utili termeni din jargonul media, realitati si tendinte ale pietei media actuale dar si modalitati prin care acestea pot fi folosite in campaniile de comunicare. Vor fi discutate principalele componente ale unei strategii media cu directii de implementare si modalitati de evaluare.
Agenda mai cuprinde prezentari privind abordarea briefing-ului agentiei, analiza corelatiei dintre investie si rezultate, analiza media din Romania, intre fragmentare (cam nedorita), dar si segmentare/ specializare (in principiu cautata), managementul inflatiei de media, ca exercitiu provocator al omului de media
Obiectivele principale vor fi: Familiarizarea cu limbajul media; Intelegerea pietei si industriei media din Romania, dar si a materialelor media primite (de la agentie); Intelegerea rolului media in procesul de marketing si modalitati de a-l imbunatati in vederea obtinerii obiectivelor de business ale companiei.
Sesiunea va avea loc in data de 16 aprilie (9.00-17.00), la hotel Novotel Bucarest City Centre. Pretul participarii este de 329 Euro/participant (+TVA), iar sesiunea va fi sustinuta de Maria Tudor.
Maria Tudor aduce 12 ani de experienta media si publicitate, inceputa la Bates Saatchi & Saatchi (la acea vreme, agentia de publicitate numarul 1 in Romania) ca junior intr-un department media in formare. In mai putin de 1 an de zile, Maria Tudor isi asuma dezvoltarea departamentului iar la inceputul anului 2000 lansarea agentiei de comunicare media Zenith Media.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.