transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 29-03-2007

Media Communication for Advertisers - curs sustinut de Maria Tudor

Media Communication for Advertisers - curs sustinut de Maria Tudor

Modul in care bugetul de media e investit reprezinta o decizie strategica a companiilor. In conditiile in care axioma zice ca 80% din bugetul de publicitate merge catre mass-media, iar notorietatea si performantele de marketing si vanzari ale unui brand sunt dependente de modul in care acesta e comunicat, intelegerea procesului media si o eventuala expertiza in domeniu, pot face diferenta intre succes si insucces, se arata intr-un comunicat citat de www.SMARTfinancial.ro.

Cursul deschis Communication Media for Advertisers se adreseaza cu precadere oamenilor de marketing si vanzari, dar si managerilor implicati in (sau/si interesati de) procesul media. Pe parcursul sesiunii, se vor prezenta cei mai utili termeni din jargonul media, realitati si tendinte ale pietei media actuale dar si modalitati prin care acestea pot fi folosite in campaniile de comunicare. Vor fi discutate principalele componente ale unei strategii media cu directii de implementare si modalitati de evaluare.

Agenda mai cuprinde prezentari privind abordarea briefing-ului agentiei, analiza corelatiei dintre investie si rezultate, analiza media din Romania, intre fragmentare (cam nedorita), dar si segmentare/ specializare (in principiu cautata), managementul inflatiei de media, ca exercitiu provocator al omului de media

Obiectivele principale vor fi: Familiarizarea cu limbajul media; Intelegerea pietei si industriei media din Romania, dar si a materialelor media primite (de la agentie); Intelegerea rolului media in procesul de marketing si modalitati de a-l imbunatati in vederea obtinerii obiectivelor de business ale companiei.

Sesiunea va avea loc in data de 16 aprilie (9.00-17.00), la hotel Novotel Bucarest City Centre. Pretul participarii este de 329 Euro/participant (+TVA), iar sesiunea va fi sustinuta de Maria Tudor.



Maria Tudor aduce 12 ani de experienta media si publicitate, inceputa la Bates Saatchi & Saatchi (la acea vreme, agentia de publicitate numarul 1 in Romania) ca junior intr-un department media in formare. In mai putin de 1 an de zile, Maria Tudor isi asuma dezvoltarea departamentului iar la inceputul anului 2000 lansarea agentiei de comunicare media Zenith Media.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
smashing top seo
qL1uKA I value the post.Much thanks again.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar