transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Veggy.ro - vegan blog

Servicii curatenie Cluj

Transport caini Anglia

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 18-04-2008

Minimartiada Fructelor - campania educationala Lowe PR

Minimartiada Fructelor - campania educationala Lowe PR Lowe PR a semnat una dintre cele mai ample campanii educationale ale primaverii: Minimartiada Fructelor, al carei principal obiectiv a fost de acela de a populariza importanta unui stil de viata sanatos catre elevii claselelor primare din scolile bucurestene.

"A fost pentru Lowe PR una dintre cele mai interesante activitati de comunicare derulate in prima parte a anului. Am avut un public extrem de exigent, adevarati lideri de opinie in orice familie: copiii . A fost o reala provocare sa gasim metodele portivite pentru a le atrage atentia, pentru a le starni curiozitatea si pentru a-i convinge ca meritam increderea lor", a declarat Raluca Mihaila, Events Manager Lowe PR.

"Campania s-a intins pe o perioada de doua saptamani, timp in care mesagerii Minimartienilor au interactionat cu peste 5.000 de copii si au procesat peste 2 tone de fructe, impartind 1.200 de litri de suc natural. Dincolo de partea distractiva, adevarata misiune a campaniei a fost aceea de a purta un mesaj educativ catre micutii scolari, furnizandu-le modele comportamentale si informatii pentru ca ei sa poata face cele mai bune alegeri in viata", se mentioneaza in comunicatul de presa transmis ziarului financiar exclusiv electronic www.SMARTfinancial.ro.

Astfel, campania a inclus si o componenta solida de responsabilitate sociala, insa si una de comunicare institutionala, scolile implicate devenind parteneri si mesageri ai Minimartienilor in acest demers educativ.

"Trebuie sa admitem ca inaintea primei zile de campanie am avut emotii mari cu privire la felul in care micutii vor reactiona la initiativa noastra; mai ales ca am avut concurenti puternici in sucurile acidulate pe care si le puteau procura atat de usor de la chioscul scolii.
Si totusi, inca de la prima ora de campanie, randurile din fata
punctelor de vitaminizare devenisera atat de lungi, incat multi dintre copii au stat si peste program, numai sa isi primeasca paharelul cu vitamine naturale", a adaugat Manuela Zidaru, Senior Corporate Executive Lowe PR.

"Walmark investeste in sanatate si implicit in viitor. Cum am putea sa ne canalizam mai bine eforturile in acest sens daca nu targetand copiii? Minimartiada fructelor este modul nostru de a milita pentru o lume mai buna si pentru copii mai sanatosi. Este foarte important insa, ca orice schimbare sa fie asumata in mod constient. Tocmai de aceea, am ales sa mergem in mijlocul copiilor si sa experimentam impreuna aceasta schimbare pe care le-o propunem. Receptivitatea si curiozitatea micutilor, insa si suportul sustinut al cadrelor didactice, ne-au convins de potentialul urias al programelor de acest fel. in cele ce urmeaza, planuim sa transformam aceast tip de programe intr-o traditie si sa le oferim o acoperire nationala", a mentionat Luiza Florea, Brand Manager Walmark.

Echipa implicata in realizarea proiectului este formata din Raluca Mihaila - Events Manager, Manuela Zidaru - Senior Corporate Executive, Anca Scarlat si Alina Pavel - PR Executives din partea Lowe PR si Luiza Florea - Brand Manager Walmark Romania.

Colaborarea dintre Lowe PR si producatorul ceh de suplimenti alimentari Walmark a inceput in urma cu 3 luni si presupune actiuni ample de comunicare pentru 14 branduri Walmark, printre care MemoPlus, GinkoPrim, Minimartieni, Atrostrop, Pregnium sau Imunactiv.

Lowe Public Relations acopera intreg spectrul de Practici Globale de Specialitate (Corporate Communications, Corporate Social Responsibility, Healthcare, Internal Communications, Marketing & Brand Strategic Communications, Public Affairs, Technology), asigurand in acelasi
timp gama completa de Servicii Specializate (Media Relations, Financial Communications, Media Training, Research, Issue & Crisis Management).

Portofoliul de clienti Lowe Public Relations include Orange, Electrolux, Unilever, GlaxoSmithKline, Pernod Ricard, Eli Lilly, Carol Parc Hotel, Abbott Romania, Walmark, CSC Pharma, Johnson&Johnson, TNT Romania, LPP Company, Lowe & Partners, Initiative Romania, Brand Connection, Tecton Investments.

Echipa Lowe Public Relations este formata astazi din 12 profesionisti, printre care Hortensia Nastase (Deputy Managing Director), Raluca Mihaila (PR Manager) si Monica Botez (PR Manager).

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
top seo guys
SIspXi Im thankful for the blog.Thanks Again. Keep writing.
Nume sau Nickname ...
Introduceti mesajul ...
Buy oem software
8PRuoS Scribbler, give me a student's record-book!)))
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar