MOL Romania este partener al Junior PR Award si propune sectiunii "Junior" a competitiei Romanian PR Award 2007 un premiu special. EcoMOL recompenseaza cea mai reusita campanie de responsabilitate sociala corporatista (CSR) pe teme de mediu, tema de anul acesta fiind comunicarea proiectelor de mediu.
Dintre campaniile preselectate de juriu conform criteriilor de evaluare ale Romanian PR Award, reprezentantii MOL Romania vor premia cea mai reusita campanie care abordeaza una dintre temele urmatoare: campanii CSR pentru amenajarea si punerea in valoare a spatiilor verzi din orase, campanii de comunicare adresate soferilor pentru pastrarea curateniei soselelor, campanii de comunicare interna adresate angajatilor unei companii pentru constientizarea anumitor probleme ecologice(colectarea materialelor reciclabile, folosirea rationala a hartiei de birou, voluntariat pentru programe de mediu), campanii de constientizare a mediului de afaceri pentru lansarea si promovarea de produse si servicii ecologice.
Alte teme ce vor fi abordate sunt: campanii de sustainable mobility (deplasare auto neagresiva pentru mediu) pentru companii care ofera produse si servicii utilizate in trafic (producatori de autoturisme, de combustibili, de anvelope, spalatorii auto), campanii de constientizare adresate comunitatilor locale pentru a diminua efectele defrisarilor de paduri, campanii de informare adresate comunitatilor si institutiilor locale privind importanta colectarii selective a deseurilor si a reciclarii acestora, campanii de CSR adresate comunitatilor si NGO-urilor locale pentru amenajarea si reabilitarea zonelor turistice.
"Speram ca premiul ecoMOL pentru excelenta in comunicarea de mediu va deveni o traditie si o distinctie apreciata de cei implicati in comunicarea programelor de protectie a mediului", declara Eva Csog, PR coordinator MOL Romania. Premiul va consta intr-un trofeu, carti de specialitate (CSR si PR) si un stagiu de practica in cadrul companiei. Stagiul presupune implicarea echipei finaliste in programul de CSR "Spatii verzi".
"Prin programele sale de protectie a mediului si de sustinere a tinerilor sportivi, MOL demonstreaza ca este o companie responsabila social si fata de mediu. Implicandu-ne in competitia Junior PR Award, ne dorim sa contribuim la dezvoltarea profesionala a viitorilor practicieni in comunicare.
Cautam sa le oferim acestora incurajarea si suportul de care au nevoie la inceputul carierei lor", a adaugat Eva Csog.
MOL Romania a avut programe culturale, de educatie civica si de protectie a mediului in domeniul responsabilitatii sociale. Organizatorul Romanian PR Award este Forum for International Communications, o organizatie non-guvernamentala. Incepand din 2003, fundatia organizeaza Gala Excelentei in Relatii Publice. In martie 2006, fundatia a initiat programul CSR-Romania care are scopul de a promova bunele practici in domeniul responsabilitatii sociale corporatiste (CSR).
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.