transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Veggy.ro - vegan blog

Servicii curatenie Cluj

Transport caini Anglia

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 24-05-2007

Olimpiadele Comunicarii ii invita pe angajatori la o demonstratie live

Olimpiadele Comunicarii ii invita pe angajatori la o demonstratie live

Pe 28 si 29 mai 2007 vor avea loc la Palatul Parlamentului prezentarile echipelor finaliste la cea de-a VII-a editie a Olimpiadelor Comunicarii. Angajatorii care sunt in cautarea celor mai performanti tineri profesionisti in comunicare sunt invitati sa ii vada intr-o demonstratie pe viu pe cei 220 de concurenti, au anuntat organizatorii, citati de www.SMARTfinancial.ro.

Prezentarile sunt ultima etapa a concursului Olimpiadelor Comunicarii. Finalistii, grupati in echipe de cate cinci membrii au avut la dispozitie trei saptamani pentru a realiza campanii de imagine pentru clienti reali. Clientii, in functie de proba la care au participat, au fost: mari companii sau institutii media, oameni politici, ministere sau alte institutii publice.

"Valoarea tinerilor care au ajuns in finala Olimpiadelor Comunicarii este data in primul rand de competitia pe care au avut-o de infruntat", spune Dragos Dehelean, presedintele Asociatiei Ethos, organizatorul proiectului. Nu mai putin de 720 de studenti din toata tara au participat la preselectie, dintre care s-au calificat in finala doar 220.

"Notorietatea de care se bucura competitia, conditiile dure de la preselectii, faptul ca toata industria de comunicare sta cu ochii pe ei, si faptul ca a trebuit sa reziste timp de doua luni in aceeasi formula de echipa fac din finalistii de la Olimpiade candidati ideali pentru orice agentie sau companie care vrea sa-si pastreze competitivitatea prin oamenii pe care ii angajeaza", mai spune Dragos Dehelean.

In plus, Juriul care va analiza strategiile finalistilor are in componenta unele din cele mai marcante personalitati ale industriei de comunicare din Romania: specialisti din companii, din agentii de advertising sau de Relatii Publice, jurnalisti de top si figuri importante ale spatiului universitar.

Metodologia de concurs a fost realizata cu asistenta de specialitate din partea membrilor International Advertising Association Romania (IAA), a Asociatiei Romane a Profesionistilor in Relatii Publice (ARRP), si a Clubului Companiilor de Relatii Publice (CCRP).

Un alt argument important care ii recomanda pe finalisti oricarui angajator in cautare de talente este faptul ca prezentarile pe care le vor tine sunt rezultate in urma lucrului direct cu unele dintre cele mai importante brand-uri sau companii de pe piata romaneasca. Printre acestea se numara Tuborg Romania, BRD Groupe Societe Generale, Cosmote Romania, Ozone Laboratories, Coca Cola Romania, Dacia, Apa Nova Bucuresti, Ziua, ABN AMRO Bank, Radio 21, Leo Burnett, Media Image Group, Fundatia Sensiblu, RDS&RCS, Internetcorp, Impact SA, Ciuc, Juicy Fruit, BGS.

Nu doar angajatorii din mediul de afaceri ar trebui sa fie interesati de comunicatorii pe care ii pot recruta la Olimpiade, ci si cei din domeniul administratiei publice. Spre exemplu, echipele de la Proba de Comunicare Institutionala din cadrul concursului le vor arata cat de buni au fost in colaborarea cu niste "clienti" precum: Camera Deputatilor, Primaria Sectorului 1, Ministerul Economiei si Finantelor, Ministerul Sanatatii, Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, ANSIT, Societatea Romana de Radiodifuziune, Ministerul Trasporturilor, Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile, ANRCTI, Universitatea Nationala de Arte.

De asemenea, concurentii de la comunicare politica vor arata ce solutii de imagine pot oferi, pentru niste politicieni ca: Mircea Geoana (PSD), Crin Antonescu (PNL), Victor Ponta (PSD), Norica Nicolai (PNL), Cristian Diaconescu (PSD), Lavinia Sandru (PIN), Cosmin Popp (PD), Varujan Pambuccian (UAR), Antal Arpad Andras (UDMR) si Bogdan Ciuca (PC).

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar