Open2Europe va lansa o oferta pan-europeana de servicii de relatii cu presa adresata firmelor romanesti, se arata intr-un comunicat trimis ziarului financiar electronic www.SMARTfinancial.ro. Pe langa echipa operationala de specialisti PR de peste 22 de nationalitati, firmele romanesti vor beneficia de un translator principal de limba materna romana, care va ghida, coordona si oferi o viziune globala a activitatilor firmelor respective si partenerilor in Europa.
"Open2Europe, partenerul nostru european de relatii cu presa, este o agentie unica prin caracterul sau international, flexibil si creativ. Datorita eficientei si profesionalismului acestei echipe, BitDefender a reusit sa dezvolte o excelenta strategie de marketing si PR în anumite piete europene. Mentionam ca în Romania nu lucram cu o agentie de PR, deoarece avem o abordare diferita", a declarat Oliviu Talianu, Regional Sales Manager pentru BitDefender.
"Misiunea noastra este de a ne pozitiona clientii ca actori-cheie, asa incat sa fie recunoscuti pe piata europeana. Este o cerere pe care am identificat-o mai ales în România, unde numeroase firme cauta un partener unic, capabil sa le îndrume in dezvoltarea imaginii în tarile tinta. Stim si dorim sa fim acest partener pentru clientii nostri", a afirmat Meda Casunean, Country Manager Romania pentru Open2Europe.
Intr-o gama de 7 programe evolutive, serviciile de presa propuse de Open2Europe permit adaptarea unor solutii pe masura, în functie de obiectivele comerciale, prioritatile si bugetul firmelor, în fiecare tara.
"Diffusion", "Essential", "Campaign" sunt programe de intensitate variabila, care "asigura comunicarea optimala si evolutiva în functie de scopuri, prioritati si mijloacele de care dispun firmele. Permit astfel sa fixeze comunicarea în timp si sa dezvolte o notorietate solida pe lânga audientele locale, fiecare firma putând constitui un mix de programe coordonate în cadrul unei comunicari pan-europene", au precizat reprezentantii companiei.
"Exhibition", "EuroLaunch", "GoldenLaunch" sunt 3 programe punctuale, care dureaza intre 3 si 6 luni, sunt dedicate proiectelor PR specifice : salon, lansare de produs. Permit dezvoltarea unei comunicari pan-europene pe un proiect precis, sau testarea calitatii serviciilor agentiei Open2Europe inainte de a se angaja pe termen lung.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.