Peter Debreceny, presedintele Juriului international PR Award, a anuntat nominalizarile pentru principalele categorii ale competitiei, Campanii comerciale si Campanii non-comerciale. Din cele 22 de campanii comerciale si 30 de campanii non-comerciale înscrise la Romanian PR Award, juriul a remarcat 16 campanii comerciale si 12 non-comerciale.
"Aceste campanii se detaseaza prin rigoare si creativitate, considera cei 12 membri ai juriului, specialisti în comunicare, practicieni de relatii publice si jurnalisti. Cele 26 de campanii nominalizate anul acesta dau dovada de un nivel ridicat de profesionalism, fiind bazate pe o buna cunoastere a asteptarilor grupurilor cointeresate si ale publicului companiilor si organizatiilor non-profit", spun organizatorii.
Nominalizarile la categoria Campanii comerciale sunt, în ordine alfabetica, Action Global Communications & Petrom, THINK:AHEAD – alege siguranta. Campania de Constientizare a Sigurantei Muncii; Bergenbier & The Practice, Ziua Barbatului; COSMOTE Romania & V+O Communication Romania, Campanie de comunicare a gradului de acoperire; COSMOTE Romania & V+O Communication Romania, Managementul situatiei de criza pentru cartela EO 2000; Geo Moisescu & Universal Horeca SRL, Eva din Plescoi; Kick Off Events & Procter & Gamble - Gillette, Viitorul forbalului românesc e în mâinile tale; McCann PR & Coca-Cola Romania, Lansarea Coca-Cola ZERO pe piata romaneasca; Romtelecom, Elefantul care danseaza; TVR, La urgenta; Vitrina Advertising & Kronospan Sebes, Decide singur; Pleon Graffiti & Automobile DACIA, Lansarea DACIA LOGAN VAN; Pleon Graffiti & PepsiCo Beverages International, Campania de iarna Pepsi; Pleon Graffiti & PepsiCo Beverages International, MOUNTAIN DEW SNOW GROUND ZERO – Campionatul National de Snowboarding; Pleon Graffiti & Automobile DACIA, Lansarea LOGAN MCV; Pleon Graffiti & Automobile DACIA, Lansarea LOGAN cu GPL si Ziua Internationala a Mediului; Pleon Graffiti & PepsiCo Beverages International, Parteneriatul PEPSI - Federatia Româna de Fotbal - Conferinta de Presa.
"Companiile, ONG-urile si agentiile de PR îndraznesc tot mai mult si obtin performante tot mai bune prin comunicare, abordând domenii inedite pâna nu demult, precum comunicarea de criza, comunicarea interna, protectia mediului, etnografie si cultura, educatie civica. De asemenea, observa membrii juriului, programele de responsabilitate sociala corporatista capata un spor de consistenta si impact social fiind asociate unor nevoi reale ale comunitatii. Companiile înteleg ca dezvoltarea sustenabila este determinata de cunoasterea grupurilor cointeresate, de întelegerea modului în care pot afecta ori sunt afectate de publicul cu care interactioneaza".
La categoria Campanii non-comerciale sunt nominalizate, în ordine alfabetica: Asociatia pentru Relatii Comunitare (ARC), Bursa implicarii sociale; Avon Cosmetics Romania, 1 din 8 femei; Banca Transilvania, Clujul are suflet; Carpatcement Holding & The Practice, Bucurestiul respira; Fundatia Sensiblu & GMP PR, V-Days Campaign - 16 zile de activism împotriva violentei asupra femeii; LaborMed Pharma, Daruieste din inima; Ministerul Apararii & ARS Advertising, Alege cariera militara; MOL Romania, Pot ajuta?; PETROM & Ogilvy PR, Parcurile viitorului; Salvati Copiii & Fundatia Marius Ivan, Violenta naste violenta; URSUS Breweries & Prais Corporate Communications, Traieste cu masura; Vitrina Advertising & ROMBAT, Cu bateriile încarcate pentru parcuri curate.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.