transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Veggy.ro - vegan blog

Servicii curatenie Cluj

Transport caini Anglia

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 30-09-2007

Responsabilitatea sociala - noua dimensiune a industriei de publicitate

Responsabilitatea sociala - noua dimensiune a industriei de publicitate

Presedintele IAA Romania, Felix Tataru, a declarat in cadrul, Summit-ului European al International Advertising Association, care are loc la Palatul Parlamentului, ca "trebuie sa identificam provocarile viitorului mai atenti la nevoile consumatorului si, totodata, sa intelegem responsabilitatea sociala ca o noua dimensiune a acestei industrii", informeaza un comunicat remis ziarului financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.

"Publicitatea a murit!" a fost propozitia cu care si-a inceput prezentarea domnul Joseph Ghossoub, IAA Chairman and World President. El a atras atentia ca tehnologiile moderne permit consumatorului sa aleaga ce vrea sa urmareasca, sa evite sau sa ignore mesajele publicitare. Singura solutie, dupa Ghossoub, este "sa ne gândim la consumator ca la o persoana in carne si oase, care asteapta sa afle ceva relevant si valoros".

Referindu-se la tema summit-ului -"Europe. Continuous Change"- presedintele IAA a spus ca, pentru publicitate, provocarea principala este legata de faptul ca populatia este din ce in ce mai imbatrânita. Si Deborah Malone, editor la Internationalist Magazine, a sustinut "nevoia de a dezvolta cunostintele consumatorului prin interactiunea pe care acesta o are cu un produs sau un serviciu prin intermediul reclamelor".

In interventia sa, Peter Slaughter, director la Financial Times, a prezentat principalele linii de dezvoltare ale celebrei publicatii in actualul peisaj media "extrem de fragmentat", aratand ca, desi 60 la suta dintre cititorii editiei electronice nu sunt cititori ai editiei tiparite, nu se va renunta la ziar, si se vor lansa servicii de sine statatoare pentru a atinge cât mai multe nise de piata si pentru a folosi cât mai bine ciclul de viata al unei stiri - de la aparitia sa pe un blog oarecare, pâna la arhivarea ei.

Directorul media al Synovate, Steve Garton, a prezentat statistici referitoare la noile obiceiuri de consum, numind nou-nascutii "digital natives".

Pe de alta parte, daca se tine seama de faptul ca MySpace are 185 de milioane de "locuitori" se poate spune ca, dupa populatie, este a sasea tara din lume. De asemenea, el a atras atentia ca apare in fiecare secunda este lansat un nou blog.

Partea a doua a primei zile a summit-ului a fost dedicata legislatiei in publicitate. Donato Chiarini, ambasador, Head of European Commission Representation in Romania, a aratat ca actuala dezvoltare tehnologica ofera noi oportunitati dar implica si noi responsabilitati. Prin diversitatea pe care o reprezinta cele 27 de state europene, Uniunea Europeana are rolul de a alinia diferite demersuri legislative locale in domeniul publicitatii "aducând un beneficiu tangibil tuturor cetatenilor Europei si indemnând industria sa devina din ce in cea mai competitiva".

 

Articol bazat pe un material furnizat de agentia de presa Rompres.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro
©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
awesome seo
k37ekr Great, thanks for sharing this blog article.Really looking forward to read more. Much obliged.
awesome things!
o427GK Thanks a lot for the article post.Thanks Again. Want more.
take a look at it!
1RUeqC wow, awesome article.Thanks Again. Awesome.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar