Intre 5-8 noiembrie 2007, la Opera Nationala Bucuresti se desfasoara principalele evenimente din seria Romanian PR Week. Pe data de 5 noiembrie are loc Gala Excelentei în Relatii Publice, cu prilejul careia sunt premiate cele mai reusite campanii înscrise în concursul PR Award. Celelalte zile vor fi dedicate dezbaterilor din congres, training si studentilor participanti la sectiunea Junior Award.
PR Award este o competitie deschisa tuturor celor care comunica public. Persoane fizice si juridice, companii, organizatii non-guvernamentale, agentii de PR si studenti îsi pot înscrie campaniile la editia din 2007 a PR Award pâna pe data de 12 septembrie. Se poate participa cu unul sau mai multe proiecte în sectiunile: Campanii non-comerciale, Campanii comerciale, Junior Award, spun organizatorii, citati de ziarul financiar exclusiv electronic www.SMARTfinancial.ro.
Junior Award, sectiunea rezervata studentilor, continua un proiect devenit traditie la Romanian PR Award, încurajând profesionalismul în comunicare în rândul celor care doresc sa profeseze în acest domeniu. Pentru studenti, înscrierea se face gratuit si consta în conceperea unui campanii de PR, de maximum 1000 de cuvinte, în limbile româna si engleza.
"Mai multa performanta în PR", promit organizatorii.
Noul mesaj al PR Award este sustinut de o noua platforma de comunicare, web-site-ul www.praward.ro si newsletter-ul PR Award. Acestea se propun drept o sursa profesionista în domeniul comunicarii de afaceri, oferind articole de informatie si analiza, comentarii si interviuri ale unor autori români si straini consacrati în lumea PR-ului.
Juriul international, alcatuit din specialisti recunoscuti din domeniul comunicarii, profesionisti de PR, membri ai unor asociatii de specialitate, profesori universitari, jurnalisti, evalueaza proiectele înscrise în concurs conform unor criteriilor impuse de institutii internationale de PR: Oportunitatea campaniei, Cercetarea, Planificarea, Executia, Evaluarea si Creativitatea.
Anul acesta, evenimentul se bucura de sprijinul unor institutii importante din domeniul PR: Institute for PR (SUA), Asociatia Internationala de Relatii Publice (IPRA), Asociatia Româna a Profesionistilor în Relatii Publice (ARRP).
Saptamana PR-ului Românesc este sustinuta de Vodafone Romania, sponsor principal, de sponsorii Microsoft, InBev Romania, EON Moldova, Quadrant Amroq Beverages SA, Media Image, Grafica & Tipar, Achelis & Partner.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.