Agentia de consultanta in relatii publice The Practice a implinit pe 15 noiembrie un an de la infiintare, informeaza un comunicat de presa remis ziarului financiar electronic www.SMARTfinanicial.ro.
In cele 12 luni, The Practice si-a facut un nume pe piata româneasca de comunicare - compania a lucrat pentru 17 clienti, are o echipa de 10 consultanti in relatii publice si a avut 3 campanii premiate la PR Award (cel mai mare numar de premii obtinute de o agentie de PR in cadrul competitiei din acest an).
Lansata ca o initiativa antreprenoriala a Gabrielei Lungu (fost Managing Director Ogilvy PR), a Ioanei si a lui Stefan Iordache (CEO si COO Leo Burnett), compania a pornit la drum acum un an cu o echipa de 4 consultanti, un singur client in portofoliu si un parteneriat cu grupul de comunicare Leo Burnett.
"Evolutia companiei a depasit pâna si cele mai optimiste asteptari ale noastre. La inceput, ne-am propus pentru 2007 o cifra de afaceri de 350.000 euro, iar dupa primele 6 luni ale anului depasisem deja aceste estimari", a declarat Ioana Iordache, CEO Leo Burnett Group. "Lucram pe profit inca din luna martie a acestui an si pâna la finalul anului preconizam o cifra de afaceri de aproximativ 700.000 euro. Speram ca dupa doar 1 an sa intram deja in topul primelor 10 companii de PR si din punctul de vedere al marimii afacerii", a precizat Gabriela Lungu, Managing Partner THE PRACTICE.
Compania are in prezent contracte in vigoare cu 12 clienti, companii de renume, si gestioneaza in total 21 de branduri.
in ordinea in care s-au adaugat la portofoliul agentiei, clientii curenti sunt: MOL România Petroleum Products, Abbott Laboratories, Carpatcement Holding, SAP România, Lerida International, Leo Burnett, Starcom, GE Money, Brailact, Plaza Centers, Harley Davidson Bucharest si Westhouse Group. Compania are deja si 5 contracte finalizate cu succes, printre acestea numarându-se campanii cunoscute precum Ziua Barbatului/Bergenbier sau Bookfest 2007.
Pentru anul ce urmeaza, agentia isi propune o crestere cu 30% a cifrei de afaceri, dar si o consolidare a business-ului prin reinnoirea contractelor cu clientii curenti si prin mentinerea climatului intern pozitiv si efervescent. Planurile de viitor vizeaza extinderea portofoliului cu clienti din domenii precum FMCG (home & personal care), auto, electronice si electrocasnice sau telecomunicatii, domenii neacoperite inca de THE PRACTICE, dar in care specialistii agentiei au deja experienta relevanta.
Eforturile de new business se vor concentra insa pe câstigarea de noi clienti din domeniul materialelor de constructii si cel imobiliar. Agentia isi doreste formarea de divizii specializate pe aceste domenii, cu atât mai mult cu cât a acumulat deja experienta semnificativa lucrând pentru clienti importanti din industriile mentionate. in ce priveste gama de servicii, THE PRACTICE isi va intensifica eforturile pentru mai buna valorificare a expertizei insemnate pe care o detine in "comunicare interna", un serviciu care pâna in prezent nu a fost fructificat la potentialul real.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.