transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 03-11-2009

16 000 de vizitatori la Angajatori de Top

16 000 de vizitatori la Angajatori de Top Numar impresionant de vizitatori la cel mai mare targ de cariera din Romania, Angajatori de Top: 16 000 de tineri profesionisti cu experienta de pana la 10 ani, studenti in ani terminali si masteranzi. Inca inainte de deschidere s-au format afara randuri de persoane nerabdatoare sa treaca pragul targului.

Angajatori de Top adauga astfel performantelor anterioare recordul absolut de persoane ce i-au trecut pragul in 2 zile de eveniment, vineri 30 octombrie si sambata 31. Cei 60 de expozanti au fost asaltati de tinerii dornici de a-si incepe o cariera si de profesionisti cu experienta, preocupati de schimbarea jobului sau testare a pietei. Au fost puse la bataie peste 1 200 de oferte de angajare, programe de management trainee, internshipuri, stagii de practica din domenii variate: IT&C, financiar-bancar, asigurari, consultanta, retail, bunuri de larg consum, outsourcing.

"Un adevarat maraton al angajarilor a fost in aceste 2 zile de eveniment. La standuri, reprezentantii companiilor au facut cu greu fata numarului mare de aplicanti, intrebarile si cererea de informatii fiind foarte solicitante. Numarul de aplicatii pentru un job a fost semnificativ mai mare comparativ cu editiile anterioare dar si companiile au inceput sa accepte doar selectiv CV-uri. Feedback-ul pe care il dorim de la companii in perioada urmatoare ne va arata si cate angajari concrete s-au facut in urma aplicarilor si un numar estimativ al CV-urilor ce vor ramane in baza de date a companiilor pentru oportunitati viitoare", a declarat Larisa Serban, Project Manager Catalyst Solutions.


Organizatorii evenimentului, compania Catalyst Solutions, a sfatuit in prealabil candidatii sa se pregateasca mai temeinic pentru participarea la aceasta editie, avand in vedere conditiile economice actuale. Sa acceseze platforma online www.hipo.ro pentru a se informa despre expozanti si ofertele cu care acestia vor veni la targ, sa participe la seminariile de cariera, work-shopurile tematice si cele pregatite de PricewaterhouseCoopers.

In mare parte s-au pregatiti mai bine, au fost mai organizati, au stiut mai bine ce vor. Au participat la seminarii, au luat cu asalt standul CV Clinic pentru un feedback profesionist din partea consultantilor Catalyst. Ca urmare, CV-ul lor este mai bine structurat, contine toate informatiile necesare iar pe ansamblu le pune in valoare mai bine pregatirea, competentele si experienta.

"A fost un eveniment reusit", a fost o prima constatare din partea angajatorilor iar din punctul de vedere al aplicantilor s-a inregistrat, cum deja am afirmat, un numar record. Peste 1 300 de candidati au participat la seminarele de cariera si workshop-uri, iar un numar de 200 de candidati au primit feedback pe CV din partea consultantilor Catalyst Solutions la standul CV Clinic. Am inregistrat o crestere de 30% a candidatilor seniori, cu experienta semnificativa, participanti la eveniment. Acest lucru ne arata ca evenimentele de cariera au incetat sa mai fie percepute ca un instrument de recrutare de studenti si proaspat absolventi. Spre exemplu, o importanta companie din telecom, urmeaza sa oferteze doi candidati cu experienta de 4-5 ani, pe pozitii pe care le avea deschise de ceva timp".

"Am incheiat astfel si aceasta editie, cu numarul 7 a targului pe care il organizam in fiecare an, primavara si toamna, la Sala Palatului Bucuresti. Multumim partenerilor, expozantilor pentru participare, chiar si in aceasta perioada mai putin favorabila. O mare parte dintre acestia ne sunt alaturi de la prima editie, este o dovada a succesului acestui targ si o mare satisfactie si multumire pentru noi ca si organizatori. Multumim candidatilor, le-am fost cu siguranta de ajutor pentru ca au gasit la Sala Palatului organizatii mari, cu renume si au putut accesa oportunitatile lor de cariera intr-un timp scurt, in acelasi loc. Au pus intrebari, au primit consultanta, au adaugat cunostinte noi pentru o cariera viitoare", a declarat Larisa Serban.

Angajatori de Top continua online pana la sfarsitul lunii noiembrie pe www.hipo.ro, portal de cariera dezvoltat de asemenea de Catalyst Solutions. Doritorii ce nu sunt deja inregistrati ii invitam sa isi faca un cont si sa acceseze site-ul periodic pentru a se informa despre joburi, diverse programe derulate de companii multinationale pentru tineri profesionisti, work-shopuri, concursuri.

Targul de cariera Angajatori de Top, editia de toamna cu numarul 7 in Bucuresti s-a desfasurat la Sala Palatului vineri 30 octombrie in intervalul 10,00- 18,00 si sambata 31 pana la ora 17,00. Au fost 16 000 de vizitatori, profesionisti cu experienta de pana la 10 ani.

Pentru 2010, Catalyst Solutions isi propune continuarea traditiei acestui targ ce si-a castigat in timp reputatia de cel mai mare eveniment de cariera din Romania, de referinta pe piata de profil. "Uram succes aplicantilor in demersul lor de a-si gasi un job si de a isi construi cariera visata. Cu generatiile viitoare de tineri ne vom intalni cu siguranta in anii ce vor urma", a continuat Larisa Serban.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
contratzepari
Mare atentie la PR-ul acestui eveniment, Oana Stroescu, care este o escroaca ordinara. Se prezinta drept presedinte al firmei Tango Event SRL, dar firma nu mai exista de un an, si oricum avea sediul fictiv cu mult inainte. A adus in sapa de lemn recent Clubul Essenza de langa Piata Muncii iar apoi a mancat niste bani grasi ruinand expozitia PrintEx 2010, care n-a mai avut loc desi fusese programata in martie. S-a imprumutat de bani de la mai multe persoane dar a "uitat" sa-i restituie, ultima tzeapa trasa este de 9 milioane lei, iar persoana care a avut naivitatea sa creada in lacrimile care cerseau imprumutul pentru "doar cateva zile" a fost nevoita dupa aceea sa-si vanda lucruri din casa pentru a acoperi o rata la banca si sa-i ofere copilului un Craciun fara brad si cadouri, ba a fost si amenintata cu reclamatia la Politie daca mai insista sa i se restituie banii. In trecut, Oana Stroescu a fost "pe felie" cu Sergiu Bahaian in vremea Sabinei Product, facea pe fotomodelul pe atunci si ii poza in chiloti, probabil ca si mai recent au mai facut mismasuri impreuna.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar