transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 19-04-2024 4.6625 lei 4.9763 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 11-03-2008

A patra editie a Ghidului mass mediei romanesti - lansata de Editura House of Guides

A patra editie a Ghidului mass mediei romanesti - lansata de Editura House of Guides Editura House of Guides a lansat editia a patra a "Ghidului mass media romanesti". Lucrarea este un produs unicat pe piata publicistica din Romania si se adreseaza, in principal, specialistilor in PR, marketing si publicitate.

Numita de Emil Hurezeanu "cartea de telefon a presei romanesti", lucrarea cuprinde: cea mai completa baza de date despre mass-media din Romania, capitole dedicate presei electronice, agentiilor de publicitate, organizatiilor de presa, legislatiei de presa, IT&C, tirajele publicatiilor scrise, audientele radio si TV, toti directorii mass-media si redactorii-sefi.

"Ghidul mass media romanesti" este un instrument deosebit de util pentru: specialistii in PR, marketing si publicitate - pentru crearea unei baze cu date de contact, alegerea spatiilor de publicitate, trimiterea comunicatelor de presa, selectarea publicatiilor pentru monitorizare si abonamente, conducerea si patronatele din mass-media, directorii de marketing si strategie, cu ajutorul ghidului putandu-se realiza studii ale concurentei, planuri de parteneriate media, companiile care ofera servicii si produse companiilor de presa, radio si televiziune (IT&C, tipografii, consumabile, servicii diverse) ca sursa de potentiali clienti, publicul larg - pentru selectarea publicatiilor de interes.

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Banjo
Your ptsonig really straightened me out. Thanks!
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar